Beccis

Alla inlägg under augusti 2012

Av beccis - 9 augusti 2012 20:26

Visst är man grymt jävla snygg när man håller på med ridning och struttar omkring i sånna här kläder? Hahahaha!
Ska ut till min kusin och rida någon dag så jag åkte förbi hos mamma och hämtade mina gamla ridkläder. Jäkla snyggt alltså. Ska börja gå till jobbet så här, speciellt med chapsen!

Av beccis - 9 augusti 2012 18:11


Detta är en app till Iphone, finns säkert till resten av mupptelefonerna också... Men i vilket fall, man kan få reda på massa kul här. Mycket lärorik!


Visste du att...


Samiskan har över 300 ord för olika typ av snö - Det låter ju jävligt nödvändigt...

En strutskyckling växer ca 1,5m under sitt första år - Det är vad jag har växt under hela min livstid...

Lika ofta som man ser en taxibil i Sverige ser man en rattfyllerist (om de kunde ses på samma vis) - Är det taxichaufförerna som är fulla?...

Det finns fler än 1000 spindelarter - Med andra ord 1000 spindelarter för mycket...

Delfiner vilar bara ena hjärnhalvan i taget för annars glömmer de bort att andas och drunknar - Det är inte lätt när det är svårt...

Flodhästar har en kapacitet att äta 5 kilo mer än deras egen vikt - Känner människor som har samma kapacitet...

Strutsens öga är större än dess hjärna - Åter igen, känner människor med samma åkomma...


 Och sist men inte minst, håll i er nu. Jag blev riktigt uppgiven när jag läste detta:

Guldfiskar är inte gjorda av guld - VA FAN!!! Jag som tänkte börja med en guldfiskodling här hemma!



Av beccis - 9 augusti 2012 17:10

Svenskan är på topp även idag. Diskussion om att gå i högklackat i backar...

Av beccis - 9 augusti 2012 14:47


Tydligen dags att betala årets skatt för Kian också... Ja, det kan jag väl tänka mig att göra då...

Av beccis - 9 augusti 2012 14:45


Tack vare transportstyrelsen har "Bilsport" fått reda på att jag äger en Porsche, då får man massa erbjudanden om att börja prenumerera på deras fantastiska biltidning för "äkta bilentusiaster". Då undrar jag, vart fan tog det erbjudandet vägen när jag skaffade min Kia?! Diskriminering!!!

Av beccis - 8 augusti 2012 21:31


Dock är hennes far inte lika älskvärd alla gånger...



 

Av beccis - 8 augusti 2012 21:30


Tycker ju uppenbarligen jag själv iaf ;)



 

Av beccis - 8 augusti 2012 19:58


Hahahahaha! Jag döööör!
Koshenen hade varit inne i stan på bio med sin dotter så dom kom förbi garaget och hjälpte till... Eller nåt...
Vi spårade ur i vanlig ordning och min morbror (kusinens pappa) höll på att storkna. I vanlig ordning som sagt!

Nu verkar startmotorn fungera som den ska iaf, det låter mycket bättre nu när man startar. Tusen tack för hjälpen <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards