Beccis

Alla inlägg den 14 augusti 2012

2/4

Av beccis - 14 augusti 2012 18:43


Så, nu har jag tränat ben och bröst. Fick skjuts hem av en kollega sen, väldigt snällt, annars hade jag väl ramlat ihop ett par ggr på vägen hem. Jag tycker egentligen inte om att träna, tycker det är ganska tråkigt faktiskt, men jag tycker om känslan i kroppen efteråt, och resultaten :) Jag tränar dessutom bara 30-45 min per pass. Som sagt, tycker träning är tråkigt. Jag går in, kör mina set, snabbt och effektivt utan vila. Helt död efteråt. Det värsta är när man kör ett rent pass med bara TRX banden, blir spyfärdig efter bara 20 min eftersom det tar så mycket på kroppen, men det är bara att bita ihop! Jag blandar även muskelgrupperna för att det inte ska bli för tråkigt, hahaha. Jag skulle bli världens sämsta coach!

Imorgon blir det rygg och mage. Börjar inte jobba fören kl 15 så det blir träning tidigare under dagen.

Riktigt bra planering på jobbet idag också. Kommer bli ett roligt år med mycket som händer (arrangemang) och nya utmaningar. Jag är ju dessutom grym på att planera (eller inte!) så första helgen jag jobbar (31/8 & 1/9) så är båda passen (fredag och lördag) mellan 9-24. Fattar inte att jag alltid lyckas planera så bra! Kommer nog vara lite trött på söndagen ;)

Av beccis - 14 augusti 2012 07:57

Kul att man 5 min efter första Champix tabletten mår så illa så man bara vill gå in i badrummet och spy!
Helt otroligt att jag utsätter mig för det här igen. Mådde skit 1-2 h varje dag förra gången jag testade dom här.
Börjar jag röka igen efter den här gången förtjänar jag fan att dö i cancer pga rökningen. Stackars min kropp!

Aja, tisdag iaf, mer planering med kollegorna inför kommande läsåret och sen ska jag träna ben (tränade armar igår).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards