Beccis

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av beccis - 19 augusti 2012 17:17


Japp, om inte hela veckans träning gick åt helvete igår så har den iaf gjort det idag. Men vad gör det? Haha

Jag och Emilia visar våra finaste sidor ;)

Av beccis - 19 augusti 2012 14:48

Har precis bytt bil hemma hos mamma (hon har min Kia Picanto under sommaren när jag har Porschen) och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men faaaan va stor och rymlig kian är! Och pedalerna behöver man ju bara nudda för att det ska hända saker. Råkade varva motorn lite väl mycket när jag skulle köra iväg, låter inte alls lika fint som Porschens... Och dessutom är ju växelspaken rättvänd i dem här bilen, i Porschen är 1:an nere och 2:an uppe och så vidare- som en riktig sportbil. Kommer bli intressant körning idag...
Nu sitter jag iaf och väntar på min mormor, kusin och kusinbarn så vi kan åka ut till morfar. Alla får ju inte plats i lilla Porschen ;) I monstertrucken (Kian) får däremot alla plats!

Seg

Av beccis - 19 augusti 2012 13:36


Känner mig riktigt trött idag. Gick inte upp fören vid 12.30 tiden. Ska ut till min morfar ute på Brevik senare, han fyller år. Sen blir det tvättstuga ikväll istället för igår. Funderar på att spendera kvällen med att glo på Disneyfilmer, alltid trevligt :)

Glömde lägga upp en bild igår. Så här han det också se ut när man (Stivert & Johanna) åker kärlekstunneln ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards