Beccis

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av beccis - 22 augusti 2012 22:00


Vissa är bara för underbara!

En av mina kollegor har varit bortrest i 2 månader under sommaren och så skulle han börja jobba igen ikväll (jobbar extra hos oss), det börjar med att han är lite försenad till jobbet så när jag går och öppnar dörren till honom så börjar jag skälla ut honom (på skoj) eftersom han är sen, då går denna människa på ungefär 3m bara emot mig och ger mig världens kram! Då kunde jag ju en ens låtsas vara sur längre. Hahaha. Latinos alltså, dom har tydligen flextider ;)


Sen va vi iaf igång mot varandra som vi alltid är, bara trashtalk rakt igenom. Han kläcker - "Du är den enda människa jag känner som gör en push up och sen måste ringa vårdguiden!" Jag svarar- "Du påstår att du är basketproffs och har haft diverse kontrakt mm men du kan ju fan inte ens sätta en boll i korgen!".  Hahahaha, sen skulle tydligen jag göra en push up för varje boll han satte, fast han tyckte att jag skulle börja men jag menade på att det är alltid damerna först och eftersom han är mer kärring än mig så skulle ju han börja försöka sätta en boll.


Ja, det är så det låter mellan oss. Dessvärre förlorade jag mot honom i pingis under kvällen så nu måste jag tydligen massera honom nästa vecka.


Aja, det va en kul kväll iaf, mycket skratt, mysiga ungdomar och tiden rann iväg. Imorgon börjar jag 8.30, skit tidigt! Men men, sista arbetsdagen för den här veckan. Ska träna mitt 4:e gympass efter jobbet också, hoppas min muskel mår bättre då bara. På fredag ska porschen till bilmecken igen för att fixa de nedslag som den fick på besiktningen, annars är det körförbud på tisdag, inte så bra... Mina nya däck har kommit också! - Jävla bra!


Nä, sova, vakna, gå upp, gå till jobbet, förhoppningsvis inte somna på väg till jobbet, jobba lite, träna, äta osv. Go natt!

Av beccis - 22 augusti 2012 13:03


Har typ sträckt en muskel i baksida lår, nu haltar jag med båda benen. Man skulle ju kunna tro att det skulle jämna ut sig men icke! Går bara jäkligt konstigt. Det är tacken för att man tränar! Kanske borde förbättra min uppvärmning... Att cykla i 2 min hemifrån och ner till gymmet räcker tydligen inte.

Har precis ätit lunch uppe i skolan, grymt god mat! Vi har ju riktiga kockar där nu ist för centralköket som levererade mat som sen bara värmdes upp. Nu är det lyx ;)

Av beccis - 22 augusti 2012 10:08

Gå...
Upp...

Älskar min säng ibland. Måste däremot upp nu om jag ska hinna med mitt liv. Gympass 3 av 4, sen ut med hundarna och sen tillbaka till jobbet och börja dagens arbetspass, sen rast- då ska jag hämta bilen hos mamma och hinna äta och sen är det jobb till kl 22.

Dagarna flyger förbi och jag upptäckte igår att jag är helt ledig på fredag. Känns som om det är helg stup i kvarten. Nästa helg blir det iaf endel jobb. 9-24 på fredag och 11-24 på lördagen, kommer bli kul :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards