Beccis

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av beccis - 27 augusti 2012 22:03


Egentligen inte men 12 timmar på jobbet känns ibland, speciellt när man avslutar sitt pass med 3h personalmöte. Fast vi har nog betydligt mycket roligare på våra personalmöten än vad många andra yrkesgrupper har, prova slänga in ett gäng muppar, komiker och allmänt lätt störa personer i ett och samma rum och få alla att vara seriösa samtidigt. Det går inte alla gånger kan jag säga. Tror att man måste vara sån för att klara av att arbeta med människor, blir lätt för tungt om man inte kan hålla en viss distans.


Har iaf hunnit träna, alltid nåt :) Och alla cigg smakar skit pga tabletterna jag tar, imorgon är min först rökfria dag. Kommer bli skönt.  Förra gången jag slutade hade jag alltid cigg hemma, ifall jag skulle känna att jag va tvungen att ta en vigg. Tro mig, man kommer på många anledningar till att man är tvungen att ta en cigg. Men största anledningen för att jag sket i allt och började röka igen sist var när polaren tog livet av sig. Blev många sena kvällar sittandes i telefon med vännerna (vi är ett gäng på ca 10 pers som hållt ihop i över 10 år så alla mådde skit), och som rökare så hör telefonpratande och rökning ihop. Det är viktigare än ciggen efter maten. Så med andra ord, ring inte mig, jag ringer er ;) Hahahaha. Just det, det jag skulle komma till va att den här gången kommer jag inte ha några cigg hemma, så, nu vet ni det också =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards