Beccis

Alla inlägg under december 2009

Av beccis - 30 december 2009 23:46


Japp, nu är det bara några minuter kvar på min födelsedag =)


Jag har fått massa fint. Fler av Jetset klockorna så nu har jag en svart, en vit, en grön och en till grön (ska byta till en röd imorgon). Sen fick jag nya handdukar till badrummet och en riktigt snygg klocka att ha på väggen i köket =)  Av The Stiverts fick jag sånna där ord man sätter upp på väggen - Carpe Diem, ska ha det på väggen i hallen tror jag. I sovrummet har vi ju Carpe Noctem (fånga natten).


Micke fick iväg mig till Haninge idag så vi har även hunnit varit ute lite på vägarna - fan va mycke trafik de va, alla skulle tydligen ut och handla idag =S


Aja, men jag satt ju i min pärla så de va ju ingen fara =) Han är numera döpt till Mudflap efter den oranga tvillingen i Transformers =D Jag va tvungen att hitta en bra namn snabbt eftersom Mona och Stefan ville att bilen skulle heta Loppan.. Ähh... Don´t think so!


  

Av beccis - 30 december 2009 12:18

Vart fan är ölen?

Av beccis - 26 december 2009 15:14


Här är snyggingen jag kollat på =) Visst är den söt???


  

Av beccis - 26 december 2009 14:57


Igår och idag har jag testat 2 olika bilar.  Den jag testade idag kändes riktigt bra och det blir nog den =) En Kia Picanto, liten, söt och billig.


Min kollega tipsade mig om att det fanns massa Ed Hardy grejer på Jula som jag borde ha i min kommande bil. Jag får väl helt enkelt ta och önska mig det i födelsedagspresent. Både mattor, sätesöverdrag, filtar och rattmuff fanns. Underbart!

Av beccis - 24 december 2009 12:45


Jag har redan fått 2 av sakerna jag önskat mig. En GPS och en av Jetset klockorna jag ville ha =) Tur att man har en pojkvän som tycker om att skämma bort mig. Den stora paketet under (bredvid) granen var Mickes julklapp, han fick ett hemmabiosystem så nu kan han spela sina tv-spel med inlevelse =) Men först måste vi få sakerna att fungera =S


Nu ska jag till mamma, funderar på att ta med mig mina termobrallor så jag äntligen kan få leka i snön, bra att man har 2 galna hundar att skylla på ;)


God Jul!!!

Av beccis - 23 december 2009 15:13

Titta vad fint vi har det hos oss. Det blir verklien en vit jul i år =)

Av beccis - 23 december 2009 14:50

Lars vegas trio i högtalarna, semester och klappar under granen. Nu är det jul!

Av beccis - 23 december 2009 00:25


Nu har jag hittat en bil jag ska iväg och kolla på i mellandagarna. Den är visserligen lite dyrare än jag tänkt mig men den är hälften så gammal och mer lyxig än dom bilarna jag funderat på förut. Den jag ska iväg och kolla på är en Peugeot 206 Griffe -04, straxt över 60 000kr men tycker det är värt det jämfört med en vanlig 206:a för 40-50000kr som är från-99... Nu måste jag bara hitta någon som kan massa saker om bilar som kan följa med mig när jag ska kolla min eventuella första bil =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards