Beccis

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av beccis - 29 augusti 2012 22:30


Så, Micke ringde upp och jag fick säga det jag ville få berätta för någon =) Jag förklarade även för honom att han ev skulle vara den enda som skulle förstå coh faktiskt bry sig. Då lät han lite konstigt... Men han lyssnade och gav mig den respons jag ville ha. Hahahaha,  han känner mig ganska väl ;)


Så, allt känns bra =) Jobbade ikväll som vanligt, hade riktigt kul, som vanligt ;) Imorgon blir det (som vanligt) gympass 4 av 4 men innan blir det afro i en timme. Ska även hämta hem porschen från bilverkstan för att sen på fredag under min lunch åka och ombesikta henne. Och om det inte var nog med 2 trasiga bilar kan jag även informera om att cykeln har typ pyspunka eller nåt. Cyklar ska tydligen inte heller bara stå i ett par år :/ Det går bra för mig och mina fordon. Tur iaf att vår vaktmästare på jobbet ska laga Rally Harry =)





Av beccis - 29 augusti 2012 18:01


Tänkte precis ringa och berätta en sak får någon, men jag kom inte på vem jag skulle berätta för, för jag tror inte att någon annan än ens partner skulle tycka att det skulle vara intressant. Av ren vana ringde jag Micke, men han svarade inte (jobb eller diss, vem vet? Haha) men sen kunde jag inte kunna komma på någon annan att ringa detta om. Det är inte ens nåt speciellt men det känns ju lite skumt att man i flera år haft någon som alltid fått höra om allt och nu har man inte det. Visserligen typ 2 år sen vi gjorde slut men ändå. Finns ingen annan som är-, eller har varit lika insatt i allt kring mig som Micke va. Skit samma, skum känsla att få 2 år senare iaf :) Jag får terra mina kollegor med det jag vill få ur mig. Känns nästan som om jag är gift med vissa av dom ändå. Hahaha. Vad ska jag med 1 man till när jag har flera att bossa över? ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards