Beccis

Alla inlägg under juni 2008

Av beccis - 30 juni 2008 07:08


Så, nu var man Tyresöbo igen då. Flytten i lördags gick bra och sen var det grillning på kvällen. Riktigt trevligt. Har ingen vidare lust att jobba idag, vill stanna hemma och få ordning på allt. Känns lite halvjobbigt att bo i kartonger...

Av beccis - 25 juni 2008 16:02


Idag har jag o Micke varit o köpt en grill så vi kan grilla direkt på lördag när vi flyttat =) Sen har vi även fått våra nya vardagsrumsmöbler levererade. Men förutom det har vi även bokat en resa till Grekland om en månad! Så himla skönt!!!


Av beccis - 22 juni 2008 18:24


Fredag: firade midsommar ute på brevik hos morfar med kusinerna. Jag gjorde midsommarstången helt själv =) Otroligt vacker!


Lördag: kom hem från brevik, sov & slappade


Söndag: Packar,packar, packar och lite mer packande. Vi flyttar på lördag!!!

Måste ju säga att det är lättare att flytta från en 2:a till en 3.a än vad det är att flytta från en 3:a till en 2:a. Vart ska allt få plats???

Av beccis - 19 juni 2008 10:48


Vart tog värmen vägen egentligen? Den borde vara tillbaka nu tycker jag...Typiskt Sverige.


Tack och lov åkte Sverige ut ur EM igår så nu kanske den här fotbollshysterin avtar lite.


Imorgon ska jag ut till morfar och fira midsommar. Jag, Cicci och Emilia ska bygga upp en egen midsommarstång på morfars tomt =) Jag fick en egen midsommarstång uppbyggd åt mig där ute när jag va liten. Vi kanske borde göra det till tradition så slipper vi alla andra människor som hoppar runt till "små grodorna"... Det räcker gott och väl med mig o Cicci när vi kommer igång...Hahahahaha

Av beccis - 16 juni 2008 16:59


Igår skulle jag hem till Cicci för en fika o så men Lotta ringde och sen hamnade vi ute hos morfar istället. Sen skulle vi tydligen bada och självklart var jag också tvungen att bada tyckte Cicci! Så nu har man tagit årets första (och antagligen sista) dopp!


Svinkallt va de!!!

Av beccis - 11 juni 2008 09:33


Balen är avklarad...utan några problem. Skönt!


Däremot råkade jag dränka mobilen så nu har jag inte ett enda j*vla nummer kvar!!! Jag blir så trött...


Aja, kom hem ca 03 i natt. somnade halv fyra kanske. Gick upp halv nio för att åka hem till mamma innan jobbat för att ta ut hundarna. Tur att det inte blev någon paddling imorgon...Jag skulle ha dränkt mig själv =)

Av beccis - 9 juni 2008 08:22


Tror inte jag komma ha tid att blogga den här veckan men jag skriver ner ett schema så vet ni vad jag gjort/gör ändå =)


måndag: Vanlig dag på jobbet, jobbar till 22.

tisdag: Antagligen kaos...9:ornas bal i centrum, slutar kanske runt 04.

onsdag: Ingen verksamhet, bara fixa iordning saker till paddlingen.

torsdag: kl 11.00 befinner jag mig i Alby och möter upp alla tjejer. Sen drar vi iväg o paddlar o tältar...Kommer hem någon gång under fredagen...

fredag: När jag väl kommit hem ska jag ligga ner o andas täntke jag =)


Vi ses!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards