Beccis

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av beccis - 15 augusti 2012 23:36


Nu har jag jobbat första verksamhetstiden efter semestern. Helt dött så vi drog in till ung08, träffade några av våra kids där, vilket är helt otroligt med tanke på hur mycket ungdomar det är inne på kungsan just nu.


 


Ja, ni ser ju hur hårt man får slita som fritidsledare ibland ;)

Kom iaf tillbaka till Tyresö sen och öppnade upp någon timme ifall några skulle ramla förbi, vilket det också gjorde. 5st av våra grabbs kom in och gud vad jag saknat dom. 1 timme flög förbi, massa skitsnack och skratt. Det är synd att dom inte kan vara ungdomar för alltid, snart är dom ju vuxna :(  Ungdomasåren är ju helt underbara, allt är dramatik, känslor och stora händelser i livet. Saknar den tiden ibland.


Tidigare under dagen hängde jag med min älskade Palle! Säga vad man vill om chilenare, dom är ju ett jävla pack! Tro mig! Jag vet! Jag är ju halvchilenare själv ;) Men Palle är nog en av de mest underbara människorna som finns!

Han har iaf hakat på ungdomstrenden med att pimpa hörlurarna med pärlor, han va ganska stolt över sig själv ;) Hahaha!


   


Just det, under kvällen var vi även ute och fältade i Tyresö, och ni har väl hört ordspråket "Man får kyssa många grodor innan man hittar sitt svin"? Jag hittade iaf en groda, kysste den dock inte, men det verkade inte som om den hade några planer på att bli ett svin...


 


Idag fick jag även hem mitt proteinpulvet jag beställt så nu kör vi på riktigt! Har aldrig använt mig av proteinpulver förut så vi får väl se om jag tycker att det ger någonting.


 


Nä, nu måste jag gå och sova, tydligen jag som öppnar imorgon så mitt nästa arbetspass börjar om 9h. med andra ord får jag förhoppningsvis 6h sömn.


God natt där ute!

Av beccis - 15 augusti 2012 14:01


Jobbar med ungdomarna ikväll. Ska bli kul att träffa alla igen efter sommaren, höra massa skvaller och snacka massa skit. Men tiden går ju sjukt långsamt. Börjar inte fören kl 15...
Har varit och kört gympass 3 av 4 nu under förmiddagen. Imorgon blir det att köra igenom hela kroppen för att pina alla muskler ordentligt en sista gång innan dom får vila för den här veckan. Blir säkert 1 pw eller 3 under helgen. Lika bra att hålla igång ;)


Just det, jag och Johanna va ju ute i helgen och slarvade. Johanna gav ju mitt nr till en bartender, han höll på och smsa en del och ringde senare på kvällen, inte direkt min typ så han är avvecklad ;) Hahaha. Sen tvingade hon mig att byta nr med en annan kille innan hon skulle göra bort mig igen, snälla kompisar man har! Har visserligen pratat med honom några ggr tidigare så det va ju inte en total främling men ändå. Man kan ju bli nervös för mindre menar jag... Får se hur detta slutar, hon hotar redan med en ny krogrunda. Skulle inte förvåna mig om hon redan fixat visitkort med mitt nr. Halva Sthlm kommer ha det snart... Men va fan! Man lever ju bara en gång, och lite kul måste man ju tydligen ha. Hahahaha

Av beccis - 15 augusti 2012 10:01


Nu frukost, snart träning, sen jobba till 23.30

Kan säga att träningsvärken känns ganska ordentligt när du vaknar av att musklerna skriker för att du försöker vända på dig i sängen :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards