Beccis

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av beccis - 17 augusti 2012 23:32


Nu har jag kommit hem från jobbet och det första jag gjorde var ju så klart att fixa iordning paddan :) Se chefen, går skit bra att blogga ifrån den här med ;)

Nä, nu ska jag fortsätta fixa :)

Av beccis - 17 augusti 2012 11:06


Nu har jag varit ute på min pw, vet inte om det va så mycket power iof. Tycker det är skönt att vara ute och gå, man rensar huvudet ganska bra då.


Kom bla att tänka på alla snygga killar som man kände när man va yngre, dom som man visste skulle vara grymt snygga även som vuxna. Vad fan hände?! Hälften av dom är nerpundade idag och vissa har bara blivit sin totala motsats. Märkligt det där. Fast det finns väl dom som tänker samma sak om mig så jag ska väl inte säga allt för mycket ;)


Hatar droger förövrigt. Har aldrig ens testat. Fast det har nog mer med att göra att jag är rädd för droger än att jag gjort kloka val. Jag skulle nog kunna tro att jag är en sk beroendemänniska, har lätt för att bli beroende av saker. Skulle jag testa droger är jag rädd för att jag skulle fortsätta och sen skulle jag ligga där i slussen i någon tunnel med en spruta i armen. Nä, jag avstår nog gärna det.

Däremot har man ju alltid väldigt mycket droger runtomkring sig, däremot är jag ganska skyddad mot det då folk respekterar mina val och framförallt mitt yrke. Det är ytterst sällan jag ens behöver hamna i en diskussion om droger, eller att någon tar droger i närheten av mig. Det tackar jag allra ödmjukast för =) Det finns ju en anledning till att man valde att bli fritidsledare, och det gäller ju inte bara för ungdomar, så de flesta fattar ju att jag skulle aggera om viss information kom fram till mig. "Du kanske hatar mig idag, men i framtiden kommer du att förstå att jag gjorde det för din skull".  Det är så jag tänker iaf. Jag skulle inte kunna blunda för folk jag bryr mig om.


Har jag en gång låtit dig komma in i mitt liv kommer du alltid ha din egna plats där. Spelar ingen roll om du försöker hugga mig i ryggen, jag dömmer dig inte som person, jag dömmer dina handlingar - alltså för vilka anledningar du hade för att göra det du gjorde, jag kommer antagligen att förlåta, men jag kommer inte att glömma. Däremot kommer jag aldrig att överge dig. Jag kommer att finnas kvar när du behöver, för du har en gång i tiden gjort det klart för mig att du har rätt till en plats i mitt innersta, och har du lyckats med det då är platsen din...




Av beccis - 17 augusti 2012 09:15


Ligger fortfarande kvar i sängen. Har ont i hela kroppen, va tvungen att åla mig ur sängen när jag skulle upp förut. Träningsvärk är iof en ganska skön smärta, då vet man att man gjort nåt vettigt. Ska iaf upp nu och sen dra ut på en pw på ca 5 km.
Sen blir det jobb 13.30-23.30 Får se om vi kanske får dra in till Ung08 idag igen. Hoppas inte...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards