Beccis

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av beccis - 8 augusti 2012 21:31


Dock är hennes far inte lika älskvärd alla gånger...



 

Av beccis - 8 augusti 2012 21:30


Tycker ju uppenbarligen jag själv iaf ;)



 

Av beccis - 8 augusti 2012 19:58


Hahahahaha! Jag döööör!
Koshenen hade varit inne i stan på bio med sin dotter så dom kom förbi garaget och hjälpte till... Eller nåt...
Vi spårade ur i vanlig ordning och min morbror (kusinens pappa) höll på att storkna. I vanlig ordning som sagt!

Nu verkar startmotorn fungera som den ska iaf, det låter mycket bättre nu när man startar. Tusen tack för hjälpen <3

Av beccis - 8 augusti 2012 16:50


Inte många som vet men jag valde mellan att gå fordon eller media när man skulle välja gymnasieutbildning. Så här i efterhand kan jag ju säga att fordon hade gynnat mig betydligt mycket mer!

Min morbror håller iaf på att laga startmotorn nu och jag har jagat Wire till hastighetsmätaren. Sakta men säkert blir man fattig...

Av beccis - 8 augusti 2012 13:41

Sitter i Stefans bil på väg till Västerås för att han ska köpa en grill. Hade inget bättre för mig. Körde in bilen till min morbrors verkstad inne på söder för att han ska fixa startmotorn, kände inte riktigt för att sitta där och häcka hela dagen så det blev en roadtrip istället

Av beccis - 8 augusti 2012 09:32


Ibland funderar jag över om vissa människor medvetet kommer in i ens liv bara för att ställa till med skit.
Det kan ju knappast vara så att dom är omedvetna om sina handlingar.

Jag tror iof att det i grund och botten handlar om osäkerhet hos dom själva.

Det man gör, eller säger om andra människor brukar säga mer om en själv än vad det gör om personen man gör detta mot.

Varför ens lägga ner tid och energi på nåt som inte ens gynnar någon?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards