Beccis

Alla inlägg under augusti 2012

Av beccis - 26 augusti 2012 15:28


Hösten är här, på riktigt!  Älskar regnet, men jag hade egentligen velat att ovädret kom i kväll istället. Finns inget bättre än att få somna till ljudet av allt regn.


Festade ju lite igår, bakis idag :( Jag blir aldrig bakis i vanliga fall men den här gången blev jag ju tydligen det. Skumt. Pratade även med min polare igår som bokar in tatueringstiderna. Vi kom fram till att en hel söndag bokas in för min del... Min kropp kommer må otroligt bra efter en hel dags tatuerande. Ska göra inte mindre än 3st nya tatueringar samt fixa till lite på den tatueringen jag redan har över revbenen. Nu tänker väl folk - shit, 3 nya tatueringar. Hon kommer ångra sig alt hon är ju inte riktigt riktig... Haha, älskar tatueringar, har alltid gjort, kommer alltid att göra. Min första gjorde jag när jag va 18 år och jag tycker fortfarande lika mycket om den idag som jag gjorde då. Jag är heller inte en sån som gör tatueringar efter impuls eller så, mina tatueringar står för någonting och dom är noga utvalda och jag har velat haft dom i mer än ett år innan jag gjort dom. Tycker däremot inte om när det blir för klottrigt. Har funderat på att göra en sleve men det blir lätt klottrigt och för mycket. Plus att det är ganska skönt att kunna dölja sina tatueringar om man vill. Inte många som skulle tro att jag har en tatuering över kroppen som är en halv meter lång, eller att min första tatuering är 2 dm. Den här gången ska jag iaf göra min första lilla tatuering, ev med lite färg i också, får se hur det blir. En stor tatuering, en liten och en text. Ena på högra sidan, under revbenen, andra nere på foten och den 3:e nere vid ankeln.


Lite bilder från gårdagen:


                                                                                                                                        

                                                                                                               



 


Jag har skaffat mig en nny hobby också. Det är - Vad kan vi hitta i Johannas väska denna helg?!


När vi hade vår öl/ciderrunda inne på söder för 2 veckor sen så hdae hon stenar i väskan, förra helgen när vi åkte in till grönan hade hon ett plastägg (sånt till påskris) i väskan, och denna helg hade hon EN strumpa i väskan... Mycket rolig väska måste jag säga!





Av beccis - 26 augusti 2012 11:05


Hagge är inte frisk på en fläck!


 

Av beccis - 25 augusti 2012 18:53

Bara för att du är du!

Av beccis - 25 augusti 2012 16:40


Bild på porschens nya positionsljus, däremot knas med generatorn tydligen. Inte så bra... Finns det nåt med den där bilen som inte kommer kosta pengar? Ja, förutom bilen då, den har jag ju fått av mamma.

Bild nr 2: min middag, nu snackar vi mat deluxe! Entrecote, sallad och mozzarella ;)

Av beccis - 25 augusti 2012 15:05


Har fått förfrågan om bättre bilder så man kan läsa lapparna. Varsågoda, luta er tillbaka och njut, eller nåt?

Av beccis - 25 augusti 2012 14:10


Så här har det sett ut i vår hiss i några dagar nu men men nya lappar då grannarna inte vill prata med varandra utan hellre svarar varandra genom nya brev. Nedersta brevet/ lappen är dock min där jag informerar om att jag kommer att ha folk över ikväll och lämnar ut mitt nr ifall dom inte vill knacka på om vi stör.

Av beccis - 25 augusti 2012 12:31


Precis kommit hem från dagens pw. Va tvungen att dra ner till centrum och köpa nya hörlurar eftersom kattfan tuggade sönder mina nya redan första dagen. Fram och tillbaka blev iaf 5,3 km.


Ikväll blir det middag på mosaik i centrum och sen lite fest hemma hos mig, vi ska fira Panik (Johanna) som fyllde år i veckan. Mitt Penthouse förvandlas till Tyresös bästa festvåning med jämna mellanrum. Dessvärre har mina grannar startat krig med varandra gällande fester och störningsjouren, så jag måste föregå med gott exempel och sätta upp en lapp i huset om att jag kommer ha folk över. Känns som om man blev gammal helt plötsligt... Det blir nog bra det där...


Föresten... Det är aldrig försent att rätta till sina misstag ;)





Av beccis - 25 augusti 2012 01:57


Jag har ju sagt tidigare att jag ska konvertera till katolismen, jag tänkte så här: skit bra att kunna bikta sig och göra några ave Maria. Men om jag skulle börja bikta mig så skulle jag nog få sitta där stup i kvarten. Ska jag börja leva som en ordentlig katolik kommer jag bli helgonförklarad (jobbigt med massa anhängare efter sig) eller så kan jag fortsätta leva som jag gör och hamna i helvetet, jäkligt najs skulle jag tro. Varmt och fullt med massa snygga "bad boys".

Annars funderar jag på att joina hinduismen eller budismen för då kan man omfödas och då vill jag omfödas som grek (grekinna) alt som tryffelgris. Älskar Grekland och allt som har med Grekland att göra. Men som tryffelgris tror jag att man blir väl omhändertagen. Tänk på hur mycket tid och pengar man lägger på att lära upp en gris att leta tryffelsvamp. Sen när dom väl kan det så proppas dom fulla med mat så dom inte äter upp den dyrbara svampen när dom väl hittar den. Låter som ett vinnande koncept tycker jag.

Hinduismen (har jag för mig, va ju ett tag sen man gick i skolan) har ju även sk tempelprostituerade. Också en bra grej. Man gifter sig helt enkelt med en staty/avbild av en Gud i ett tempel och sen tar man hand om denna. Samtidigt vill en massa män ta hand om dig och tillfredsställa dina behov för att i sin tur komma närmre den Gud du är gift med. Låter ju inte helt fel det heller...

Kom och tänka på vad andra skulle välja och jag tror många män skulle välja islam. Man får ha upp till 4 fruar och när du dör kan du belönas med 72 oskulder. Låter väl trevligt? Men då kommer min fråga. Om det är en synd, eller "haram" att ha sex innan äktenskapet när du lever nere på jorden, gäller inte samma sak då när du lever uppe i himlen (paradiset) med Gud? Vad ska du då med 72st oskulder till om du ändå inte får göra nåt? Och hur bra är en oskuld på att tillfredsställa ens behov? Men okej, vi säger att du får ha ihop det med dessa 72st oskulder och göra dom till "skulder" (?) då ska du lära upp dom på vilket sätt du vill bli tillfredställd på. Hur lång tid tar det inte att lära upp 72st? Och när du har lärt upp dom lär du ju ändå tröttna eftersom dom bara kommer göra på det sättet du lärt dom. Med andra ord, aldrig några nya spännande moves. Det blir ju som att äta din favoritmaträtt varje dag. Till slut är du jävligt trött på den...

Nä, måste fundera vidare på det här tror jag. Religion kanske inte är riktigt min grej? Oavsett så kanske jag borde börja tro på att den finns en Gud innan jag väljer religion... Tror mer på djävulen faktiskt ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards