Beccis

Alla inlägg under juli 2011

Av beccis - 20 juli 2011 12:40


Japp, jag har officiellt blivit gammal o klagar på grannarna. Fast jag skrattar mest åt det egentligen och funderar på när jag kommer få nya grannar. Hahaha! Min nya sport är iaf att ta kort på deras balkong ´var och varannan dag för att ni ska få dela mina tankar kring dessa människor. Förutom dessa bilder ni snart kommer att få se kan jag även tillägga att förut diskussioner kring vilka man slagit med en gång i tiden så kommer det även upp att man glömmer betala räkningar och att man inte har någon hemfösäkring eftersom den dras i slutet av månaden och då är pengarna slut... Hoppsan!


Se och njut!


Bild  dag 1:

  Party har det varit kvällen innen (eller om det va kvällen innan det)



Bild dag 3:

  Ölburkarna från bordet är borta iaf  (gömda bakom balkongdörren) men glas och tallrikar är framme... Observera att detta är dag 3!


Bild dag 4:

  Nämen, hoppsan! Glas och tallrik med bestick är fortfarande kvar på borden, samt ölburkarna och sopor är kvar bakom dörren...



Fortsättning följer ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards