Beccis

Alla inlägg under augusti 2008

Av beccis - 30 augusti 2008 22:41


Det är inte lätt att hålla igång en hel dag. Nu ligger katterna helt utslagna i soffan och sover.


ps. skåda våra fina väggar ni kan se i bakgrunden på bilderna...Otroligt vackert! Hoppas Tyresö bostäder kommer snart!!!

Av beccis - 30 augusti 2008 21:35


Gud va jag längtar tillbaka till Grekland. Satt och kollade igenom bilderna därifrån och den ser så mysigt ut. Bara jag och Micke, helt ensamna...Inga ringande telefoner, inga scheman som krånglar, inga funderingar över vad vi ska laga för mat, ingen städning m.m


Manolo och Florence drog till Turkiet idag, dom borde vara framme nu... Är inte avundsjuk alls...

 Jag får längta till Riga istället. 2 nätter på 4 stjärnigt hotell. Jag, Micke, Manolo, Florence, Anette och Takis, kanske Robin och hans tjej och kanske Anettes ena dotter. Det ska bli kul. Tyvärr kan ju inte Johan och Ammelie följa med, Ammelie är lite för rund i December  =)

Av beccis - 30 augusti 2008 17:20


Äntligen har lugnet lagts sig här hemma. Nu orkar den lilla inte gå omkring och fräsa längre så nu har dom till och med nosat på varandra. Man kan även äta och leka tillsammans lite nu.

Av beccis - 29 augusti 2008 22:54


Mamma har fått hem några godispåsar för att äta och sedan svara på frågor om... Dessa påsar ska ätas en om dagen - och anledningen till detta är för att man inte ska blanda ihop smakerna...Hahahahahaha. Som om man inte kan hålla reda på påsarna! Undrar om man även måste äta varje godisbit i en viss ordning också ifall någon av godisarna i påsen är godare än nån annan...Hmmm, ska fråga mamma om det sen =)

Av beccis - 29 augusti 2008 22:23


Balthazar är fortfarande lika tråkig och går bara omkring och morrar åt stackars Lucifer. Lucifer blir så ledsen imellanåt så han måste komma till mig och få tröst. Jag börjar tycka lite synd om Lucifer, han vill ju bara leka...

Av beccis - 29 augusti 2008 19:15


Nu har Balthazar kommit hem. Lucifer är jätte nyfiken men Balthazar bara morrar åt honom hela tiden. Stackars Lucifer. Tänk er själva att ha en liten skit somkommer hem till er och sen är jätte otrevlig. Vi får väl se hur det går under helgen =)

Av beccis - 29 augusti 2008 07:52


Veckan började med ångest och slutar med ett frågetecken. Hur kan en arbetsvecka gå så snabbt? Helt otroligt.


Igår jobbade jag kväll och självklart har Magallanes match precis utanför. Jag träffade 2 kusiner, 2 farbröder och 1 pappa och sen några bekanta som man känt i hela sitt liv ungefär. Sen på vägen hem träffade jag Florence och Anette så då fick jag skjuts hem.


Idag kommer den nya bebisen. Roligt. Är lite orolig för att Lucifer ska bli arg när han itne längre är ensam kisse här hemma. Tänk om han inte är lika kelig och mysig längre sen =(


I helgen är det ju tatueringsmässa. Skulle vara skitroligt att gå på med det verkar inte vara några roliga människor som ska dit. Får se om man lyckas komma iväg eller inte.


Dags att jobba...

Av beccis - 26 augusti 2008 17:19


Snart får jag hem vår nya bebis...Så mysigt! Undrar bara hur Lucifer kommer att reagera.


Imorgon kör vi igår med teambuildingen för de nya 6:orna. Ska bli kul Hade lite uppvärmning idag med de nya 4:orna i musikklassen. Kul =)


I vanliga fall brukar man bli ganska glad när lönen kommer...Inte den här gången. Nu när lönen kommer ska jag fixa linser, ska betala lite på den nya mobilen som beställdes idag (man ska inte dränka sin mobil!!!), sen ska jag betala för körlektioner på bilskolan så det där jävla körkortet blir av och sen måste jag lägga undan massa pengar för den 25:e okt är vi ett gäng från jobbet som drar till Ullared. Och den ska jag, Micke, Florence och Manolo dra till Riga över Luciahelgen.


Hmmm...jag tror att det var allt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards