Beccis

Alla inlägg under augusti 2012

Av beccis - 11 augusti 2012 16:21


Vi går vidare... Va tvungen att uppge min ålder när vi skulle in på Kellys, bra ställe det här ;)

Av beccis - 11 augusti 2012 14:44


Johanna alltså!
-Beccis, du ser äldre ut nu för tiden
- Va?! Tack! Va fan!
- ja, men alltså, du har alltid sett så tonårig ut men nu ser du ut som din ålder, vad är du? 26?
- ehh, ja...
- ja, nu ser du iallafall ut som om du är 20 typ...

Hahahahaha!

Av beccis - 11 augusti 2012 14:09


Lyckades lämna "Lost"- ön till slut. Hamnade på Snaps, vad synd...

Av beccis - 11 augusti 2012 12:03


Rödvinets fel skulle jag vilja säga... Det va kul igår iaf, fast det brukar det ju iof alltid vara. Alla är ju helt skeva! Förutom jag då, jag är ganska normal ;)

Nu ska jag fortsätta sega i soffan, skulle behöva städa här hemma, får bli nån annan gång...

Av beccis - 10 augusti 2012 23:39


Vi brukar köra lite spel då coh då när vi är hos The Stiverts och kvällens spel blev "Alias". Jag vill bara poängtera ett i ena klippet pratar vi om ordet "rand" och detta kommer från min vän Roger som någon gång pratade om rand i kalsongen och i vanlig ordning försökte han och Mr Stivert få mig generad eller äcklad (vet inte rikigt vad) men jag ska ju alltid vara värst vilket ledde till att grabbarna blev spyfärdiga när jag sa att dom skulle få "slicka randen i min trosa"  och därav ena klippet...



 
 

Av beccis - 10 augusti 2012 23:21


Mycket bra vin ;)

Av beccis - 10 augusti 2012 19:09


Jag har spenderat större delen av dagen i Länna, först med Stivert och sen med min mamma. Hon skulle dit och köpa träningskläder och kom hem med en ny tv på 46 tum. Bra där mamma! Tydligen tyckte hon att 55 tum som jag har var för stort. Hur kan en tv vara för stor?

Sket i att dra till Högbergs också, pallade inte så det blev Vinkväll hos The Stiverts istället. Varför lämna "Lost"- ön (Tyresö) i onödan?

Av beccis - 10 augusti 2012 12:31

Va ute på en shoppingtur med Mr Stivert idag, åkte bl.a Förbi ö&b, då kom jag på en lite rolig grej. När jag precis hade fått körkort skulle jag åka dit och handla, men eftersom jag har lokalsinne som en fiskpinne (haha, det rimmade) så hamnade jag på vägen som går på insidan. Det hade snöat som fan och precis när jag åker på vägen där ser jag i ögonvrån en skylt som varnar för att endast bussar kan köra där, med andra ord, det är en grop med skenor som endast passar för bussens däck. Men det var försent att stanna bilen eftersom jag redan befann mig över gropen, hjärtat hoppade nog över några slag och jag bad bad en tyst bön för att det inte skulle gå åt helvete! En Kia och en buss har inte riktigt samma däck... Som tur är så är man ju grym så jag klarade mig över utan att fastna. Jag kan ju ärligt säga att jag ALDRIG mer kommer hamna på den vägen igen ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards