Beccis

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av beccis - 16 augusti 2012 18:55


I dess renaste form... Kan säga att jag visste inte om jag skulle gråta eller spy under mitt gympass idag. Satte mig på spinningcykeln för att värma upp musklerna (dom gör ju lite ont nu) men tröttnade på uppvärmningen och tänkte- det får bära eller brista... Igång med vikterna och f-n va ont det gjorde under första setet innan musklerna blivit varma. Men sen gick det bra. Skam den som ger sig ;)


I övrigt var det en bra dag på jobbet. Chefen har efter mycket tjat beställt en padda (iPad) till mig som jag kan ha i jobbet. Hur lycklig tror ni jag blev på en skala? UNDERBART!!! Nytt för i år är att vi ska nå ungdomarna på alla kanaler så jag och Palle har viss tid ute på nätet för att nå ungdomarna samt lyfta fram verksamheten. Nu blir det Facebook, instagram och bloggande för min del på arbetstid. Dock inte mina privata sidor utan verksamhetens naturligtvis. Jag håller ju även på med endel arrangemang så det kommer ju underlätta att kunna ha allt på samma ställe :)


Prövade även proteinpulvret idag, klumpar inte och smakar till och med bra utspätt med vatten. Positivt överraskad måste jag säga :)

Av beccis - 16 augusti 2012 08:24


Tycker inte riktigt att det är okej att gå upp kl 7. Jag är fritidsledare, inte byggnadsarbetare!

Idag är sista passet i gymmet, vet däremot inte hur det ska gå till eftersom mina muskler gör ganska ont...

Nä, nu kom minichefen så nu måste jag tydligen jobba...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards