Beccis

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av beccis - 28 augusti 2012 23:07


Första dagen som rökfri har gått hur bra som helst. Hatar hur jag mår av tabletterna när jag tagit dom men livet är väl aldrig en dans på rosor? Jag har bestämt mig men jag känner mig osäker när folk ifrågasätter hur det ska gå, typ : jaha, har du bestämt dig nu, kommer du klara det, Jaja du försöker igen osv osv. Då har man ju lust att gå och röka bara för att! Jag funkar lite så ;) Säg åt mig hur jag ska bete mig och jag lovar dig att jag kommer göra tvärtom bara för att jag kan! Barnsligt - ja, kul - otroligt!
Aja, jag har iaf rökt sen sommaren då jag va 12 år gammal, alltså sommaren till 7:an. Detta är med andra ord 14 år sedan (fast jag är ändå bara typ 22 år så få inte för er nåt annat!). Mitt längsta uppehåll som daglig rökare har väl varit kanske 2 -3 månader, vilket var för snart ett år sen, men jag tog en cigg lite då och då iaf.

Nu har jag iaf gjort slut med mina trofasta, pålitliga och dyra vänner. Tack för ert stöd genom svåra tider. Tack för alla människor jag lärt känna på grund av er. Tack för alla roliga stunder vi delat. Ja! Jag kommer att sakna er, ni lämnar ett tomrum efter er, men jag kommer att klara mig - det gör jag alltid!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards