Beccis

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av beccis - 24 augusti 2012 23:34


Varför kommer man på vad det är man vill ha när det är för sent?


Varför saknar man något när man redan gjort sitt val?


Varför kan man inte ta sig i kragen och se till att det blir så som man vill?


Varför har jag ingen bil när jag vill åka och handla och inte orkar cykla till Statoil, och varför har Konsum stängt när jag vill ha mina Tom & Jerry kex?!


Fan! Om man kunde vrida tillbaka tiden hade jag ju köpt mina kex när jag va på maxi idag...


Av beccis - 24 augusti 2012 20:51


Kan man - då bör man!


 


Japp, ska spaá lite här hemma. Skönt när man har tillgång till alla produkter ;) Det är det bästa med mitt 2:a jobb (fristående hudvårdskonsult), tillgången till lyx för hela kroppen. Har även fått hem hårprodukter från Buzzador. Ska testa märket Pantene pro-v. Fick bl.a en hårinpackning som jag tänkte testa nu när jag hoppat i mitt melondoftande bad ;)


Man måste ta hand om sin kropp ibland ;)



Av beccis - 24 augusti 2012 16:04


Jag är ju som sagt ledig fån jobbet idag (är det var 3:e fredag) så jag passade på att ta ut porschen på en sväng för jag trodde att batteriet höll på att dö, har bråkat lite i några dagar (alltid nåt nytt, älskade bil). Skulle egentligen bara ner till  centrum och köpa lite mat men åkte till maxi istället och storhandlade. Egentligen inte en speciellt lång sträcka men jag tog motorvägen dit så hon kunde få luftas lite (min 110 väg är ju klar nu). Iaf, kommer ner till Haninge vid rödljusen och jag haaaatar när folk typ ska in i min bagagelucka när man ska stanna vid ett rödlyse. Seriöst! En ful jävla blå volkswagen! MIN BIL ÄTER UPP DIN BIL!!!! Jävla muppar! Fan vad folk beter sig illa förövrigt i trafiken när dom ser en tjej köra en sportbil. Aja, skit samma, nu har jag fått utlopp för mina aggressioner ;)

Stannar vid maxi, när jag har parkerat kommer nån farbror fram ochs ka berömma mig för min fina bil och prata lite om Zirkelbach (som har byggt min bil) och att han mest byggde om 911:or  (gubbar och historia alltså).  Sen fick jag berätta om bilen och förklara att min är originalet, fanns en kopia förut som idag är skrotad men att det finns flera kopior fast i 944 i andra länder. Han varkade nöjd efter vår pratstund iaf. Tror säkert att jag förgyllde hans shopping lite, hans tant däremot va inte ett dugg intresserad. Märkligt...


När jag kommer ut igen så vill Bettan självklart inte starta, hon tycker verkligen inte om Haninge... Varje gång vi är i Haninge så bråkar hon extra mycket! Det kom iaf fram en kille i byggkläder (ganska snygg faktiskt) och ville hjälpa mig, men jag sa att det är ingen fara, hon ska bara vara grinig ett tag sen startar hon igen ska du se. Vi stod och snackade ett tag och han kollade i motorrummet eftersom det va batteriet som bråkade (troligtvis nån kortslutning nånstans, sladdarna va varma). Han kunde iaf inte göra så mycket, ingen av oss hade startkablar med oss. Jag sa att mina låg i andra bilen, då kollade han lite konstigt på mig och frågade varför jag behövde 2st bilar. Hahaha, jag sa bara att man måste ha lite kul här i livet, en bil på sommaren och en på vinter ;)  Han va iaf väldigt mån om att veta att jag verkligen skulle kunna ta mig hem igen och han va skeptisk till att bilen verkligen skulle starta igen (killar fattar inte att en tjej kan känna sin bil mer än väl). Iaf, han sätter sig i sin bil, jag sätter mig i min och självklart startar hon hur fint som helst! Jag vinkade till honom när jag körde förbi honom ut från parkeringen :)


Nu är iaf Bettan hos Eddie igen (min bilmekaniker), han ska fixa med henne imorgon, jag förklarade läget för honom och sa att hon inte mådde så bra för tillfället. Stackarn, han kommer få gråa hårstrån pga den här bilen. Inte nog med det, han ska ta in kian när Bettan är klar... Hahaha

Gick från garaget hem iaf som jag skrev igår att jag skulle göra, 6,3 km på ca 1h. Helt okej tycker jag. Nu ska jag röka min 2:a cigg för idag (har glömt bort att röka under dagen) sen ska jag slappa och laga matlådor =) En butler skulle inte vara helt fel alltså!

Föresten kanske jag hittar min butler i London när jag ska dit i november. Hoppas hoppas!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards