Beccis

Alla inlägg den 20 september 2012

Av beccis - 20 september 2012 22:04


Underbart att gårdagen är över. Idag var mycket bättre.

Hämtade hem min ögonsten idag från min bilmekaniker också. Fortfarande elfel men ist för att han ska felsöka i flera timmar och kosta massa pengar så ska jag ringa när det blir problem igen. Kan säga att porschen är en dröm att köra nu när de nya däcken är på. Helt fantastiskt!

Efter jobbet va vi 6st fritidsledare som åkte ner till Alby för att vara med på det årliga tykomloppet på 4km. Det gick nog inte att missa att vi var där. Vi skrattade och lajjade runt mest av alla (ca 50 pers). Uppvärmningen borde vi hålla i nästa år kan man ju lungt säga. Tror att jag mest tränade mina magmuskler under uppvärmningen, än värmde upp. O andra sidan så va det här 4 kilometrarna min uppvärmning inför gympasset sen så det gjorde inte så mycket :) Sjukt kul iaf!

Sen gymmade jag. Kändes riktigt bra efter mitt dåliga gympass igår. Ökade vikterna och kände att allt klickade. Skön känsla ;) När jag väl kom hem ikväll vid 20 tiden så blev det bad. En riktigt bra dag alltså :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards