Beccis

Alla inlägg den 5 september 2012

Av beccis - 5 september 2012 23:08

Dagarna flyger förbi. Tydligen tycker ungdomarna det också för enligt dom jobbar jag typ alla kvällar gården har öppet ( 6 kvällar/veckan), jag jobbar 2 kvällar/ vecka. Har tränat likadant idag som igår fast annan muskelgrupp givetvis. Måste köra hårt fram till 23 sep då det är tatueringsdags, efter får man ju inte träna på ca 10 dagar. Imorgon är det min lyxdag ;) 2 träningspass efter jobbet och sen hem till mitt badkar! I love it! Måste köpa nytt badsalt, jobbigt att det typ bara finns på hemköp i Farsta.


Just det, ikväll när vi drog från jobbet stod det en stackars ensam vakt där och hängde. Tydligen ska han ha koll på området hela natten men han hade inte fått någon bil att hänga i så stackarn stod där med en väska bara. Hade lust att säga att han kunde hänga inne på gården men det hade nog inte varit så bra. Sa förövrigt till honom att hade det varit jag som fått den arbetsuppgiften hade jag sagt upp mig. Så har det varit inbrott och skadegörelse i området imorgon är det nog för att han blev inspirerad av mig, kanske inte va så smart... Tycker ändå synd om den stackars vakten. Hoppas han hittar nåt att roa sig med och att han inte fryser ihjäl.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards