Beccis

Alla inlägg den 14 september 2012

Av beccis - 14 september 2012 10:51


Har uppfyllt min kvot ganska bra den här veckan. 4st gympass, sammanslagt 2 mil powerwalk och 1h afro.

Ganska bra måste jag säga.


Nästa vecka kommer jag följa mitt schema för första gången sen jag kom tillbaka från semestern. Det har varit övertid och extra kvällar hit och dit varje vecka hittills. Vad ska jag göra med all tid som blir över? Nästa vecka är även sista veckan jag kan träna innan mitt uppehåll på 7-10 dagar eftersom jag ska tatuera mig nästa helg. 


Tycker att det är lite kul att jämföra mig själv idag med hur jag var när jag precis började träna (ca 3 år sen). En kollega till mig hade utbildat sig till instruktör och efter mycket tjat så gick jag med att komma på hennes bodytoningpass. Tyckte det var helt okej så jag började gå där 1 gång i veckan. Och jag tyckte att den träningen borde ju räcka, det var ju bättre än ingenting? Hahaha. Gick väl några månader och sen var man ju på gymmet ganska ofta.  Sen har jag haft uppehåll på träningen lite då och då eftersom jag tröttnat.

Nu för tiden tycker jag att träning inte ger mig något om jag inte tränar minst, absolut minst 3 gympass i veckan. Tyckte ju för en månad sen att min plan med 4 gympass i veckan var en utmaning, nu känns det mer som om det är så det ska vara. Men jag måste börja kombinera olika träningsformer eftersom jag tröttnar annars, så nästa vecka blir det simning inlagt i träningsschemat också. Inte för att simning är ett dugg kul men det är det bästa jag kan göra för min kropp.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards