Beccis

Alla inlägg den 17 september 2012

Av beccis - 17 september 2012 20:54


Orkar inte skriva en massa men för att inte göra Hagge ledsen så fixar jag ett inlägg iaf ;)



Vid lunchtid såg det ut så här precis utanför jobbet, inte alla fritidsgårdar som ligger mitt i en byggarbetsplats...


Kände ingen lust alls inför träningen så jag va tvungen att peppa mig själv lite:

 


Väl inne på gymmet, lite TRX träning

 


Trött efter benpasset, och hungrig, däremot inte klar. Efter detta cyklade jag ner till simhallen för att simma 1 km (40 längder)

 


Mitt i alltihop smsar min bilmekaniker mig. Alltid lika skev...

 


Helt färdig och dags att äntligen få äta. Tyvärr världens mest tråkiga mat, sallad med tonfisk, avokado och mozzarella.

 


Sen gled jag ner i badet, råkade dock överdriva lite med bubblorna ;)

   


Så här har min måndag sett ut, plus lite till då, försenad till jobbet (helt otroligt, har nog aldrig hänt förut) för att jag glömt bort att vi skulle ha handledning, kom typ 10 min sent, ut med hundarna på lunchrasten. Nu ligger jag i soffan och degar =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards