Beccis

Alla inlägg den 4 september 2012

Av beccis - 4 september 2012 22:23


Bra dag åter igen. Pw vid 10 tiden till gymmet, gymmade, pw hem (sammanlagt ca 5km). Sen fixa iordning sig, ut med dogsen och sen jobba. Världens energi och va sjukt taggad, bossen undrade om jag ville ha en smäll?! Hahaha. Kollegan hade hittat nåt kul papper om hur det är att bli förälder, hon dog av skratt, jag skrattade åt henne. Sen va hennes energi slut, inte min ;)
Jobbade klubb, sen fritidsledare på nätet och sen kvällsverksamhet. Riktigt bra kväll, många ungdomar och jag har fått ihop ett gäng som ska bli vår nya aktivitetsgrupp. Riktigt kul! Dock en besvikelse för kvällen, Paprikabutiken dök aldrig upp för sin reptid :( Hoppas dom kommer imorgon iaf. Paprikabutiken är det band där älskade Hagge spelar. Jag har erbjudit mig att sjunga med dom men dom verkade inte köpa den idéen. Märkligt... Hängde du med på allt nu Hagge?
God natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards