Beccis

Alla inlägg den 22 september 2012

Av beccis - 22 september 2012 23:59

Igår efter jobbet blev det träning (ovanligt) och sen handla hem mat. Kom hem vid typ 19 tiden. Slappade och somnade vid 23.30 kanske. Vaknade vid 6 tiden!!! Den hör jävla träningen förstår mitt liv! Man somnar skittidigt och vaknar innan det ens är okej att vakna! Och man äter bara en massa tråkig mat, för gör man inte det så pallar man inte med sina träningspass! Skönt att man slutar röka, annars hade man väl dött på kuppen...
Iaf, drog iväg till simhallen och sen till gymmet. Var klar med allt innan kl 11. Sen låg jag i soffan hela dagen.

Nu ikväll skulle min mamma tatuera sig hos min tatuerare så jag höll henne sällskap där och drack ett par öl med mina gamla grannar (jag och Micke bodde på den gården innan vi separerade), saknar mina gamla grannar, mina nya är ju dumma i huvet vilket ni kan se i tidigare inlägg. Drack 2,5 öl och sen gick jag hem, väl hemma höll jag på att svälta ihjäl! Alkohol är inte bra för kroppen uppenbarligen...
Imorgon kl 10.00 är det iaf min tur att tatueras. Blir inte så många jag tänkt från början men jag ska bygga på min gamla och fixa lite blommor på den och sen blir det en helt ny på andra sidan. Kommer bli bra tror jag :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards