Beccis

Alla inlägg den 6 september 2012

Av beccis - 6 september 2012 22:36

 


Måste nog söka hjälp, eller bidrag... Kanske sponsring? Eller dejta vd:n? Varför inte få lön direkt från Adidas- anställd som vandrade reklam, livslevande! Gymmar även i deras träningskläder, och slappar i deras mjukiskläder.


Har uppnått mitt mål för veckan iaf. 4 gympass - check! 1 afropass - check! 2 x 5 km pw - check! Hade först tänkt att gymma imorgon också men blir pw istället. Måste förbränna lite också ;)

Av beccis - 6 september 2012 17:43

Sitter och väntar på att mitt afropass ska börja. Sen tillbaka till jobbet och gymma, om inte bilen får för sig att dö igen. Batteriet laddas ur, först generatorn och nu nåt annat med batteriet. Kul! Får hoppas att nästa säsong blir bättre. Men man ska väl inte klaga, att få köra porschen har varit en dröm sen jag va liten och nu är hon min.

Skit samma. Kul grej! Önder är på jobbet och ska beställa mat. Ringer till Palermo och mitt under hans beställning skriker pizzabagaren "ÖNDER!!!" Tillbaka i telefonen. Man kanske ska fundera över sina matvanor när dom tom vet vem du är när du ringer... Sjukt kul iaf :)

Hade lönesamtal idag också, gick bra :) Kul när man får känna sig lite extra uppskattad och höra att cheferna tycker att man är bra och har utvecklas :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards