Beccis

Alla inlägg den 1 september 2012

Av beccis - 1 september 2012 00:03

Det är sånna här kvällar som är absolut värst! När man jobbat heela dagen och bara vill sätta sig och andas ut och rensa tankarna när man väl kommit hem vid 24 tiden. Just nu skulle det inte krävas mycket för mig för att jag skulle ta en cigg. Hade jag haft cigg hemma hade jag definitivt varit ute och rökt nu. Men men, bara att bita ihop...

Har haft en bra dag och kväll på jobbet. Vi har fått nya 7:or på gården nu och vissa har man redan separationsångest för eftersom man vet att om nåt år är dom äldre och kaxiga, och sen får man några månader när dom mognat och är världens underbaraste igen, för att dom sen ska lämna oss och gå in i vuxenvärlden. Vissa vet man direkt att man kommer att sakna när dom vuxit ifrån gården och sina fritidsledare. Älskade ungdomar, tänk om dom kunde vara lika härliga och oförstörda för alltid. En annan negativ sak är när dom börjar ta studenten och köra bil mm, då funderar man på hur dom kan ha blivit 5-8 år äldre när en själv fortfarande är lika ung ;)

Besiktade bilen idag på lunchen (kunde alltså inte gymma som jag tänkt göra), allt är godkänt nu. Däremot slutade stereon att fungera när jag körde från besiktningen. Seriöst?! Ska man skratta eller gråta???
Tänkte gymma på middagsrasten sen men då va gymmet upptaget av ungdomar så det sket sig skulle man kunna säga. Imorgon finns det ingen tid för träning... Får köra på söndag.

Nä, ska sova nu. Lång och intensiv dag imorgon. Men vi kommer iaf att äga festivalen ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards