Beccis

Alla inlägg den 9 september 2012

Av beccis - 9 september 2012 16:10


Genom att ligga och slappa i soffan. Har typ sovit hela dagen den här söndagen också ;) Men jag har iaf gjort iordning nya träningspass, märks på musklerna att det är dags att byta övningar då övningarna inte tar lika mycket längre, muskelminne, jobbigt skit. Aja, nu är de nya passen fixade iaf.


   


Börjar se viss skillnad nu men det är långt kvar. Skulle ju varit skönt att vara kille ibland, lite testosteron och musklerna hade formats betydligt mycket snabbare, men vad gör man? 


Har haft en riktigt bra helg iaf, hamnade ju på söder bara så där. Skulle tagit ett par öl hemma hos The Stiverts och sen gått hem och degat i soffan och glo på film hade jag tänkt, blev inte riktigt så. Sen i går hade jag myskväll med onepiecetema , vin, ost & kex, popcorn och choklad med Lina och Maria från jobbet.  Snygga som få var vi ;)


   


Fortfarande stolt över mitt lampbyte i kian. Va tvungen att ta mobilen till hjälp för att se hur det såg ut där jag skulle ta ut lampan eftersom det är så trångt utrymme så det är omöjligt att kunna se det själv. Observera att denna bild är på den sidan där det fanns mest utrymme, på andra sidan fick jag knappt ner handen, därav endel rivsår över händerna nu... Otroligt liten och gullig motor i kian måste jag säga. Till skillnad från porschen vars motor är ett monster jämfört med kians =)


   


Nu ska jag hem till mamma och ta ut hundarna, mamma åkte iväg till akuten med morfar som tydligen åkt av sin fyrhjuling, eller enligt honom kastade fyrhjulingen av honom. Gamla gubbar alltså! Trött man blir ibland!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards