Beccis

Alla inlägg under mars 2009

Av beccis - 4 mars 2009 22:25


För mina hål i öronen =) Nu när jag kom hemfrån jobbet (jobbade till 22 idag) ser jag att mina piercing grejer har kommit! Med andra ord så blir det att töja hål imorgon...Spännande =)

Av beccis - 3 mars 2009 22:25


Jag vill också få sk goodiebags från olika företag, ni vet som alla kändisar får. Jag lovar att skulle jag få det kommer jag sätta in en bild plus en recension om hur bra dessa varor är, på min blogg! Bra reklam med andra ord. Visserligen har jag bara ca 300 personer som läser min blogg varje månad, vilket inte innebär speciellt mycket reklam för alla företag som skickar goodiebags, men jag har tänkt ut en plan! Om jag skriver om kändisar lite då och då så kommer folk som söker på dessa människor få upp min bloggsida på google och då även gå om och kolla vad som står där. Dom vet ju inte om vi är värsta bundisarna eller inte... Iaf, så nu ska jag börja skriva om kändisar så jag får hem lite goodiebags =)


Första kändisen jag tänker nämna är min nya idol - Katrin Zytomierska.

Är hon underbar eller vad? Så otroligt ärlig och tuff, äntligen en känd person som vägrar vara ett varumärke och faktiskt helt ärligt går ut och medger att hon är en människa med fel och brister precis som alla andra, underbart rent ut sagt! Jag brukar ju inte vara så förtjust i kändisar av olika dess slag annars, förutom Vin Diesel då (oj, där kom en till kändig upp = fler besökare på bloggen), men hon är fan grym!


Jag meddelar på bloggen så fort mina goodiebags börjar trilla in =)

Av beccis - 3 mars 2009 21:47


Varför funkar aldrig mina länkar till andra sidor för!!! Jag skriver in dom på rätt ställe men ändå vill dom aldrig fungera! Nu blir jag LACK!

Av beccis - 3 mars 2009 21:46


utan män...

http://www.youtube.com/watch?v=8vylEYhZWQs
Av beccis - 3 mars 2009 20:31


Jag har ju äntligen beslutat mig för att töja ut mina hål i öronen. Har funderat på detta i flera år men itne gjort nåtåt saken då jag funderat på ifall jag skulle ångra mig och vilja använda vanliga örhängen. Nu har jag iaf bestämt mig, man kan ju faltiskt kombinera sk tunnlar med hängande örhängen, riktigt snyggt det med.


Nu har jag iaf suttit och kollat in alla smycken som finns på piercingsidorna (uttöjnings grejerna är beställda) för att se vad jag vill ha,men det finns ju så mycket! Det finns mycket mer att välja mellan för uttöjda hål än vad det finns för vanliga. Helt sjukt! Jag vill ha allt!!! När jag väl töjt ut hålen till den storlek jag vill ha (ska inte ha allt för stor, kanske 6 el 8 mm) så ska jag sätta igång och shoppa!


Kolla själva:

www.barbarella.se

www.puss.se

www.piercingsmycken.se



Av beccis - 3 mars 2009 17:58


Täntke bara berätta det så att ni slipper sitta och oroa er =)

Av beccis - 3 mars 2009 17:50


Jag älskar när man kommer hemfrån jobbet och den knappt känns somom man varit där pga av att man har haft fullt upp från början till slut, men man har fått hur mycket som helst gjort. Idag var en sån dag. Teambuilding på morgonen, balmöte vid lunch, sen massa baljobb ochmitt i alltihop slängde vi ihop ett knattedisco åt våra tjejer att ha hand om =)


När jag väl kom hem tränade jag i en timme och nu kl 18 har jag resen av kvällen på mig att bara ta det lugnt och andas ut. Underbart!


Hmm...apropå något helt annat börjar jag bli lite iiriterad på min dator... Det är något som gör att min tangent för kommatecknet inte fungerar ordentligt... Det är som om det ligger något under den som tar emot. Måste undersökas...



Av beccis - 1 mars 2009 20:27


Under dagen som gått har partyfolket lagt upp mer och mer bilder från vårt festande igår på Facebook. Jag råkade ramla över denna bild som för övrigt är sååå otroligt underbar! Hampus står och raggar medan vi andra har ganska roligt åt detta.


En bild säger mer än tusen ord och jag kan inte sluta skratta!!!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards