Beccis

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av beccis - 7 mars 2009 19:32


Jag har kommit på att jag måste lära mig hur man mobilbloggar. Det händer ju ofta något roligt på jobbet, om itne annat så är det ganska roliga människor som jag jobbar med. Men iaf, alla dom här roliga sakerna har jagglömt bort när jag väl kommer hem igen vilket kanske inte är så bra, men om jag börjar mobilblogga så kommer jag kunna blogga stup i kvarten, roligt va?


När jag ändå är inne på jobb kan jag berätta att en kollega ska gifta sig om ett par månader. Jag och Jessica har erbjudit oss att klä ut oss till 2st vita duvor som kan springa omkring istället för att man köper vita duvor som man sedan släpper ut (om man nu hade tänkt sig det, lite överdrivet kanske). Sen kom vi på att det säkert är svårt att få tag i just duvdräkter men kycklingdräkter finns det nog. Hon nappade inte på vår idé. Konstigt...


Mat

Av beccis - 7 mars 2009 19:25


Jag har fått någon konstig noja på fräsch mat. Ni vet, som inte smakar fett någonstans. Så igår blev det lax med potatis och spenat, Micke som inte alls tycker som mig käkade fiskpinnar och potatismos...Inte fräscht.

Idag blev det kyckling med bulgur och tsatsiki. Mmmmm, gott! Undrar vad det blir imorgon.


När vi skulle inhandla detta idag skrattade Micke åt mig, han verkar inte förstå att en tjej över 20 år måste börja tänka på vikten. När man va yngre räckte det med att man fuskade med maten i ett par dagar så såg man riktigt smal ut, gör man det samma idag sväller man bara upp och går omkring och ser gravid ut..Vad gick fel?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards