Beccis

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av beccis - 11 mars 2009 23:21


Allt är så himla roligt just nu. Tjejgruppen vi har jobbat med som ska hjälpa oss att arrangera tjejmässan (som nu ärflyttad till nästa vår) har varit så himla duktiga så ev kommer jag och Jessica dra iväg med tjejerna på festival i maj. Festivalen är i nynäshamn så vi blir borta hela helgen, tjejerna blev helt lyriska idag när jag frågade vad dom tyckte...Haha, skit kul!


Balen rullar på, känns som om jag har stenkoll på allt. Underbart! De elever som är med i komiten i år verkar vara riktigt taggade, alla jag har pratat med utanför mötet verkar ha olika ideér och på tisdag när vi har vårt nästa möte har flera stycken lovat att komma med färdiga förslag på hur inbjudningskorten ska se ut. Jag har redan fått höra på hur de olika förslagen kommer att se ut...Spännande =)


Förutom det ska vi kasta ihop ett varlborgsdisco i år igen men denna gång gör vi det tillsammans med Dj-gruppen och vår tjejgrupp. Riktigt grymma ungdomar på alla sätt och vis. Det är nästan så att dom pushar på oss mer än vad vi pushar på dom...Haha.


Sen är det planeringen inför sommarkollot som är i full gång. Ser verkligen fram emot att jobba på kollot i år. Efter ett år i verksamheten så är det faktiskt helt underbart att få vara ute i 3 veckors tid och bara ha det mysigt i solen med alla galna kids.


I helgen är det även min jobbhelg. På fredagen är blir det en ganska lugn kväll med maffia filmer som rullarmen sen på lördag är det schalgerför hela slanten. Vi visar schlagerfinalen i biiorummet, det blir musikfrågesport med inriktigt schlager och självklart även singstar med schlagerlåtar =)


Varför kan det inte jobbet alltid kännas så här bra? Just nu skulle jag kunna jobba hela tiden känner jag =)




Av beccis - 11 mars 2009 22:26


Är det verkligen meningen att man ska vara nära att slå ihjäl sig på väg till jobbet? Snälla ni som sandar, kan ni se till att sanda direkt efter att snöröjningsnubben varit framme? Det blir ju glashalt på vägen.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards