Beccis

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av beccis - 21 mars 2009 22:40


Jag är absolut inte bakis har jag precis konstaterat. Jag har antigen blivit magsjuk (väldigt osannoligt eftersom jag aldrig blir det) eller så va de nåt konstigt med pizzan jag åt idag. Det va efter att jag ätit min pizza som illanmåendet kom. Aja, allt jag lyckats äta idag finns inte längre i min kropp... Nu är det bara frossan och värken i kroppen som ska gå över, och jag har inte ens Micke hemma som kan tycka lite synd om mig =(

Av beccis - 21 mars 2009 21:44


Allvarligt talat...Jag mår så jävla illa just nu.  Vero och Göran va hos oss på middag igår och det dracks endel rödvin...Ingen större fara, blev inte mer än lite salongsberusad. Vaknade i morse och mådde hur bra som helst. Men! Ju mer tiden gått idag ju mer illa har jag mått och just nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen...Jag vill bara spy! Faktiskt.

Ska det vara så här? Är det så när man blir äldre att baksmällan kommer några timmar senare än vad den borde? Ändå har jag hällt i mig massor av vatten idag för att vara lite snäll mot min kropp, hjälper det? NEJ!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards