Beccis

Alla inlägg under mars 2009

Av beccis - 11 mars 2009 22:26


Är det verkligen meningen att man ska vara nära att slå ihjäl sig på väg till jobbet? Snälla ni som sandar, kan ni se till att sanda direkt efter att snöröjningsnubben varit framme? Det blir ju glashalt på vägen.


Av beccis - 10 mars 2009 18:49


Idag när jag kom hemfrån jobbet började jag prata med min kollega Carita på facebook, hon är mammaledig för tillfället. Hon har precis flyttat tillbaka till Tyresövilket innebär att vi har blivit grannar =) Rätt som det var va jag på väg över till henne för en fika som sedan blev en middag. Jätte god fisksoppa bjöds det på. Trevligt att ha bra grannar ibland. Någon mer som vill flytta hit och bjuda mig på middag?

Av beccis - 9 mars 2009 17:31

jag hatar måndagar! min mobil pajade idag, det är andra telefonen jag har sönder på minde än 1 år. jag har lyckats tappa telefonen i marken förut men idag ville telefonen tydligen hamna mitt på en sten vilket resulterade i att displayen gick sönder. tur att man har en extra mobil hemma sen den förra gick sönder. aja, nu ska jag käka lite och sen jobba lite till... jäkla måndag!

Av beccis - 8 mars 2009 15:48

Fy fan va tråkigt det är att stå i tvättstugan och vänta på att maskinerna ska bli klara.

Av beccis - 8 mars 2009 00:28


Jag har ju mina perioder i livet då jag antingen köper jackor, skor eller väskor. Senaste tiden har jag kollat endel på väskor men blir lite förundrad över vad fan det är folk köper för nåt. Allvarligt! Vem fan vill ah en väska som det stor t ex golddigger på? Eller Paris Hilton? Eller varför inte en playboy kanin? Är dagens mode till för översminkade fjortisar som inte ens lärt sig att maskaran inte är till för att skapa klumpar i ögonfransarna. För övrigt har väl inte ens dessa tjejer råd att köpa de här väskorna och då ska föräldrarna betala... Över min döda kropp att min dotter (om jag hade någon) skulle få gå med playboy kaninen på sig, eller Paris Hilton... Det kan hon få göra när hon har råd att köpa sakerna själv, men då har hon förhoppningsvis förstått hur jäkla töntigt det skulle se ut... Och ang golddigger märket, är man en golddigger så skyltar man inte om det fören man är gift med nån svinrik snubbe, och är man inte ens golddigger skulle man väl aldrig drömma om att utge sig för att vara det... Eller är det jag som är helt lost?



Av beccis - 8 mars 2009 00:23


Det här gick ju också riktigt snabbt. Mindre än en minut tog det att komma upp på bloggen. Helt otroligt! Ska man börja känna sig gammal när man blir fascinerad av sånt här?

Av beccis - 8 mars 2009 00:22

Måste testa att mms blogga också. Så här ligger Lucifer på mig nu för tiden då han anser att han minsan är viktigare än datorn...

Av beccis - 8 mars 2009 00:16


Shit va snabbt det gick. Det gick tom snabbare att publisera mobilinlägget än vad det gör via internetuppkopplingen. okej, nu kanske jag överdrev men snabbt gick det, inte ens en minut tog det. Nu ska jag börja sms och mms blogga som en tok!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards