Beccis

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av beccis - 6 mars 2009 22:08


Jag har tänk på en sak. Den dagen då vi köper ett radhus eller villa ska jag se till att det inte bara är ett fint kök, stort badrum och en ordentlig garderob. Jag ska ha ett arbetsrum också. Ett rum där alla papper kan soteras iordning och upp på hyllor, alla böcker kan få vara upppackade, ett stort fint skrivbort och en riktigt skön aerbetsstol samt en riktigt härlig fåtölj. Det ska öven finnas ett stort fönster som går att ha öppetså jag äntligen kan få röka inomhus igen. Jag vet att det låter lite äkcligt med att röka inomhus men alla ni som röker vet hur gärna man vill kunna ta en cigg samtidigt som man sitter framför datorn och jobbar med något, ni vet när man är så där inne i arbetet så man är rädd för att lämna datorn för att kunna ta en cigg. Hur härligt skulle inte det vara?

Fåtöljen jag snackade om ska jag ha i ena hörnet av rummen så jag kan sitta där och läsa när jag vill eller krypa upp med datorn i knät och låta mig slukas av någons blogg ellerliknande.


Åhh...Jag längar! Jag vill kunna köpa nåt nu! Man kanske ska pallra sig iväg till banken någon dag och se om ett lån är möjligt eller inte. Kanske är drömmen närmare än man tror?...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards