Beccis

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av beccis - 4 mars 2009 23:20


Tidigare skrev jag ju om min tangent som börjat krångla, men det löste sig ju sen. Efter ett tag började en annan tangen att krångla, löste det också. Och sen en till...Nu börjar jag blir lite irriterad så jag skakar hela datorn och jag märker att jag tydligen inte ska äta kexchoklad över tangenbordet...Då börjar tangenterna krångla...Datorn tycker inte om kexchoklad...

Av beccis - 4 mars 2009 23:11


Idag mellan klubben och kvällsverksamheten drog vi ner till Centrum för att äta lite...Kan tydligen vara bra har jag hört nånstans...Iaf, på kebaben jobbar en kille som alltid är väldigt trevlig så jag har funderat på om han bara är väldigt trevlig eller om han försöker flirta...Idag fick jag mitt svar.


Jag går framför att beställa, mina kollegor har redan beställt


Kebabkillen: Är du här med din pappa? - Ser frågande ut

Jag: Nej, de är mina kollegor.

Kebabkillen: Jaha, hmm,säg inte att jag frågade det...Är du gift föresten?

Jag: Nej.

Kebabkillen: Jaha, så du är singel? - Ler ordentligt

Jag: Nej, inte det heller.

Kebabkillen: Öh, okej... Är du svensk? - Ler inte längre

Jag: Ja, eller nej, jag är halvchilenare.

Kebabkillen: Okej, du är väldigt söt iallafall. - Ler igen


Allvarligt talat, jag vill ha min mat inte ett ragg!

Han passade även på att ta reda på mitt namn när jag skulle betala med kortet så tilltalar han mig med mitt namn hela tiden...Måste byta matställe, plus sluta betala med kortet...



Av beccis - 4 mars 2009 22:25


För mina hål i öronen =) Nu när jag kom hemfrån jobbet (jobbade till 22 idag) ser jag att mina piercing grejer har kommit! Med andra ord så blir det att töja hål imorgon...Spännande =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards