Beccis

Alla inlägg under februari 2009

Av beccis - 13 februari 2009 10:28


Idag ärdet dags.. Dagen för avslut. Det är Tårtans begravning...


Det känns så overkligt, och samtidigt helt fel. Vilken förälder ska tvingas begrava sitt eget barn?


Tyresö kyrka läraldrig ha varit så fullt som det kommer att vara idag...

Av beccis - 13 februari 2009 10:26


Igår hade jag min körlektion som jag i tidigare inlägg varnat för. Det gick bra enligt min lärare, enligt mig gick det jätte dåligt. Det där jävla dragläget är tydligen inte så bra att öva på när man kör omkring i skatardojor...Får ta mina adidas nästa gång =)


Aja, annars gick det bra, förutom att jag var nästa på att köra ner en tant och hennes lilla hund...Lite svinn får man räkna med ;)

Av beccis - 12 februari 2009 07:59


Jag ber er Tyresöbor att hålla er inomhus idag mellan 16.00-17.20 då jag har min första körlektion. Jag har visserligen kört bil förut men detta är ingen garanti till säkerhet.


Hahaha, kollade på Sveriges värsta bilförare här om dagen...Jämfört med dom kommer jag vara en grymt bra bilförare redan från början. Behöver nog inte ens ta några lektioner.

Av beccis - 10 februari 2009 08:05


Igår var det möte med centrumledningen, idag är första balmötet med balkommiten. Ska bli väldigt spännande att se va ungdomarna säger om vår snäva budget...

Av beccis - 9 februari 2009 22:40


Allt var mycket lättare förut och det värsta som kunde hända var att man bråkade med någon eller gjort slut med killen. Numera är verkligheten mycket hårdare än vad man någonsin kunnat föreställa sig. Känslorna är så djupt rotade att dom inte försvinner, och man är inte längre odödlig och ens mamma kan inte längre rädda situationerna som uppstår.


Fick reda på att en vän till mig fått en stroke. Hur man det ens vara möjligt?  Stroken var tydligen en sk mild variant men ändå måste vännen ligga på rehab för att kunna lära sig att gå igen. Hur kan det kallas för en mild stroke? Min vän är inte ens 25 år gammal och drabbas av något som gör denne förlamad. Visserligen en förlamning som släpper med tiden men ändå.


Är det meningen att det ska hända folk så mycket att man inte längre vågar leva för att man är så rädd för att livet så fort ska ta slut?

Vi som var odödliga förut måste helt plötsligt inse att livet är bräckligt...


Av beccis - 6 februari 2009 20:02


...Var jag även tvungen att kolla upp vem fan Micke egentligen är.


118100:

"118100 tror att Mikael Land är en man med glimten i ögat. Han gillar att vara ute i naturen och fiska. Han är även en hejare på att laga mat med förbundna ögon."


Undrar när Micke va ute o fiskade sist??? Ska genast fråga honom. Hahahaha


Av beccis - 6 februari 2009 19:54


Såg på en tjejkompisblogg att hon skickat en fråga till 118100 och sedan fått svaret på det. Självklart var även jag tvungen att testa detta.


Vemär Rebecca Ericsson Cofré?


118100:

"118100 tror att Rebecca Ericsson Cofré är en tjej i sina bästa år med tindrande ögon och ett klingandeskratt! Vi tror även att hon är en riktigt duktig gitarrist och artist."


Hahaha.

Tindrande ögon och klingande skratt - Det är mitt kännetecken ;)

Gitarrist - Nej.

Artist - Ja, om man tänker på min otroligt vackra sångröst så asbolut!


Sen var jag ju tungen att testa med Beccis också...


118100:

"118100 tror att Beccis är en snäll och trevlig tjej med ett ständigt leende. På helgerna brukar hon promenera runt och se folk provokativt i ögonen."


Hahaha!!! Det gör jag alltid under helgerna!




Av beccis - 6 februari 2009 18:13


Hahaha. Roligaste träningen hittills. Jag och Micke tränade tillsammans hemma. Micke tycker ju egentligen bara om att träna på gym så jag gav honom några tips på bra övningar att göra hemma. Efter ett tag tog jag mig friheten att kalla mig för hans personliga coach =) Hahahaha.Han var nära att slänga sina vikter på mig...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards