Beccis

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av beccis - 22 februari 2009 00:25


Nu är jag på benen igen. Var tillbaka på jobbet i torsdag men gick hem efter halva dagen, man kan tydligen inte sitta på golvet i cafeterian och glo... Gick hem och sov i flera timmar, va uppe ett par timmar och sov sen heeela natten. Konstig sjukdom man åkt på.

Men men, i fredags va jag tillbaka på jobbet och allt gick bra, tills idag. Vaknade- drog iväg till min körlektion - kom hem och däckade i soffan tills jag var tvungen att dra och jobba igen. Tror jag åkte på en släng av feber i början av kvällen, jag va jätte varm och kände mig snurrig, men nu är det bättre.


Föresten, idag (min 2:a körlektion) va jag ute och körde på vägarna, körde från Flaten tillbaka tillkörskolan så nu får ni börja akta er på allvar för nu är det full fart ute på vägarna! Jag var till och med uppe i 4:ans växel!!! Haha



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards