Beccis

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av beccis - 27 februari 2009 13:05


Snart är det rosalilla kostet mitt! Körlektionen idag gick riktigt bra =) När jag först skulle dit kände jag itne alls för att köra, jag tycker itne att det har gått nåt vidare bra alls hittills. Men det var bara att ta tjuren vid hornen (som man säger) och pallra sig iväg. Och tur var väl det med tanke på hur bra allt gick. Äntligen börjar jag känna av vart jag har bilen och kan både känna och höra på motorn när jag hittat dragläget och ska växla m.m.  Jag kör redan lite på 4:ans växel så om ni ser mig ute, spring hem och lås dörren...Säkrast så ;)


Först körde jag från lindalen till flaten och sedan vidare ut till orhem och sen tillbaka. Riktigt roligt =) Därmot förstår jag inte varför folk som kör lastbil så gärna vill ligga precis bakom en och muppa sig.  



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards