Beccis

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av beccis - 28 februari 2009 15:28


Jag skulle ner till centrum med Stefan som skulle köpa en tröja, jag skulle köpa byxor...Vet köper byxor? Jo Stefan så klart! Mina fanns inte i rätt storlek...Typiskt...Men han fick inte med sig någon ny tröja iaf...Sen fick jag äran att sy upp hans byxor också. Tackar!


Snart bär det in mot den stora staden för en fördrink innan middagen och fest =)


Vi ses på botten!

Av beccis - 28 februari 2009 01:14


Nu har jag kommit hem efter min och mammas biokväll. Filmen var faktiskt bra kom vi överens om men som alltid såär självklart boken bättre men jag tror inte att filmen kunde ha blivit mycket bättre än vad det faktiskt blev. Glatt överaskad =)


Imorgon är det dags för att fira Veros 25års dag. Det ska blir kul att få gå ut och svänga sina lurviga...På dagen ska jag däremot städa tror jag. Jag vill mig minnas att det ska finnas ett parkettgolv under dammet och katthåret. Och jag har för mig att möblerna i vardagsrummet är svarta och inte grå...Ska undersöka vidare imorgon som sagt.


God natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards