Beccis

Alla inlägg under april 2009

Av beccis - 5 april 2009 01:01

Tur att man har en man som hjälper till med trädgården...

Av beccis - 4 april 2009 14:07


Jag lät fönstret i köket stå öppen närvi gickin så att katterna ändå fick lite frisk luft. Det sitter ju ändå nät för fönstret. Helt plöttsligt ser jag en väldigt bekant grå svans utanför...Sen ser jag något bekant svart utanför också... Då visar det sig att katterna pillat upp nätetoch smitit ut! Baltazar var ganska lätt att få in igen..Han är lite feg där ute men Lucifer däremot förstod ju att han skulle bli instängd igen så han gömde sig i buskarna! Vilka jäkla katter man har!!! Nu är båda inne iallafall, men itne ett dugg glada. Haha

Av beccis - 4 april 2009 13:45


När jag vaknade i morse hade jag tänkt attligga i soffanoch glo på tv. Icke! Kollade ut solen sken och Lucifer stod tryckt vid dörren. Det var ju bara att gå ut och låta katten få springa omkring lite. Men tyvärr upptäckte jag samtidigt att det kanske är dags att ta tag i uteplatsen så nu har jag krattat, klippt gräset och sen krattat igen =)


Nästa helg ska jag förhoppningsvis köpa trädgårdskalk så vi bli av med all mossa samt köpa massajord så vi kan få en lite jämnare gräsmatta. Micke har redan planerat att grilla på torsdag. Älskar att vinter äntligen är över!

Av beccis - 4 april 2009 00:19


Jag jobbar helt seriöst på ett dårhus! Efter min körlektion idag ringde jag till jobbet för att få tag i Jessica...


Kent (svarar): Nyboda, det är Jessica.

Jag: Tja, det är Beccis. Om du och Jessica helt plöttsligt har bytt namn så vill jag prata med Kent.

Fredrik (vaktis): Ja, det är kent.

Jag: Jaha...Jag vill prata med Jessica (asgarvar)

Jennifer: Ja, det va Inger här!

Jag: Va fan! Är det ett dårhus eller? (fortfarande asgarvandes)

Jessica (med finsk brytning): Hej det är Sirpa! (vår mattant)


Ja....Så började min arbetsdag iaf...Ni kan ju gissa hur det fortsatte. Jag kan lova att det blev värre!




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards