Beccis

Alla inlägg den 21 april 2009

Av beccis - 21 april 2009 17:42


Japp. Det är fint att vara fritidsledare. Tidningar ringer för intervjuer ang vårt arbete. Eller iaf en tidning, mitt i tyresö. Och det hade väl egentligen inget med mig att göra men jag var den enda ansvariga som var tillgänglig...Så jävla busy är jag tydligen!

 Aja, det var om valborgsdiscot iaf. Så nästa vecka kanske det finns en liten notis (eller ett mittuppslag - man kan ju önska) i mitt i tyresö där dom intervjuat mig om discot. Ps eventuella konstigheter skylle jag "mitt i" reportern för. Allt jag sagt är korrekt, har hon uppfattat fel så är det inte pga av mig...



Shit, allvarligt! Tänk om hon skriver nåt helgalet som jag inte alls har sagt bara för att hon har uppfattat det så. Jisses! Hoppas folk fattar att jag vet vad jag pratar om även fast inte reportrarna gördet... Alltid lite halvjobbigt när det handlar om kommunen och politik m.m Ska nog söka nytt jobb nu tror jag =S


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards