Beccis

Alla inlägg under april 2009

Av beccis - 20 april 2009 16:54


Idag har det verkligen varit ett helvete på jobbet...bara för mig dock. Krångel med tryckerier, och sedan feltryck pga mig och sen massa extra kostnader (allt mitt fel!)m.m. Det slutade med att jag och chefen skrattade åt hur tokigt allt kan bli. Tur att man har en chef som ser människan bakom yrkesrollen, annars hade jag nog fått en varning eller nåt...


Jag är snart gråhårig...


Förövrigt ska inbjudningskorten för balen ut i morgon, affischer och flyers för valborg ska ut i veckan, samma sak med broschyren gällande sommarkollo. Nästa vecka är det valborgs disco, veckan efter det är jag borsta med Nacka nätverket den 7&8 (sover där), veckan efter är det festival i nynäs med tjejerna, blir borta hela helgen. Sen får jag förhoppningsvid andas i ett par veckor och sedan är det bal, och sedan drar sommarkollot igång. Sen är det semester!!! Jag kommer behöva dessa 5 veckor för att kunna vara människa sen...Underbart!

Av beccis - 19 april 2009 18:58


Ett antal dammråttor bortskänkes till någon som vill ha lite sällskap. Mycket sällskapliga och luddiga. Vill helst att dom kommer till ett dummsugarfritt hem då dom inte är vana vid dessa.


Först till kvar gäller...

Av beccis - 18 april 2009 16:23

Efter en dags shopping blev det en kall i solen =)

Av beccis - 17 april 2009 08:08


Vart tog veckan vägen? Dagarna har gått så otroligt fort och nu är det redan fredag... Helt otroligt.


Jag måste för övrigt hitta någon att träna med. Måste börja röra på mig. Jag kan ju inte se ut som en sackosäck hela sommaren...

Av beccis - 15 april 2009 00:38


Jag säger bara det!


Fick ett mail från tryckeriet som säger att dom itne kan trycka inbjudningskorten till balen pga dålig upplösning. Jag blev då tvungen att sätta mig och göra om inbjudningskorten (som måste gå i tryck senast imorgon) fast att ungdomarna som gjort dom redan gjort dom så fina. Tror ni jag hittar rätt bilder? NEJ! Tror ni jag hittar rätt typsnitt? NEJ!


Visst, jag har gjort nya inbjudningskort men det blev inte alls så som eleverna ville ha dom så nu sitter jag här, helt slut i huvet efter allt letande och med dåligt samvete eftersom det inte blev som eleverna själva gjort...


Skön första dag på jobbet efter långledigt...NOT!!!

Bio

Av beccis - 13 april 2009 10:17


Nu har dagen äntligen kommit då jag ska få dreggla till Vin Diesel =) Grabbsen ska spela tv-spel hela dagen men jag är lite sugen på att få vara med där också. The Stiverts ska nämligen köpa balansbrädan till Wii idag och det lär ju vara riktigt roligt...Får väl se om man hamnar där sen...

Av beccis - 11 april 2009 20:22


I torsdags hade vi middag hos oss och drack lite öl. Igår var det middag hos The Stivert och där dracks det öl (och det spelades wii för fulla muggar, har ontöver allt idag) och idag är det fest igen. Denna gång i lokalen hos oss. Kan inte minnas sist man drack alkohol så många dagar i rad sist. Visserligen har jag ju inte druckit mig full men är man över 20 år brukar det kännas iaf. Aja, vi får väl seom vi kanske ses i dimman i kväll...


Älskling, om jag inte är hemma när du kommer hem så leta på lekplatsen bakom vår gård. Jag har säkert bara fastnat där =S

Av beccis - 11 april 2009 00:26


Kom precis hem efter en jätte trevlig kväll medmiddag och wii hos "The Stiverts" och sen Buzz hos Vero och Göran, då slår man på tv:n och vem ser man? Vin Diesel så klart! Det är som om han ville att jag skulle få drömma sött inatt =) Synd att jag missat det mesta av filmen. Tur att jag har både den här samt efterföljaren hemma på dvd =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards