Beccis

Alla inlägg den 20 april 2009

Av beccis - 20 april 2009 22:19


Hammarby plockade hem segern fast att domarhelvetet dömde bort ett mål (som dessutom var solklart). Nu ska dom bara spöa skiten ur AIK så jag kan mobba mina kollegor lite. Haha

Av beccis - 20 april 2009 16:54


Idag har det verkligen varit ett helvete på jobbet...bara för mig dock. Krångel med tryckerier, och sedan feltryck pga mig och sen massa extra kostnader (allt mitt fel!)m.m. Det slutade med att jag och chefen skrattade åt hur tokigt allt kan bli. Tur att man har en chef som ser människan bakom yrkesrollen, annars hade jag nog fått en varning eller nåt...


Jag är snart gråhårig...


Förövrigt ska inbjudningskorten för balen ut i morgon, affischer och flyers för valborg ska ut i veckan, samma sak med broschyren gällande sommarkollo. Nästa vecka är det valborgs disco, veckan efter det är jag borsta med Nacka nätverket den 7&8 (sover där), veckan efter är det festival i nynäs med tjejerna, blir borta hela helgen. Sen får jag förhoppningsvid andas i ett par veckor och sedan är det bal, och sedan drar sommarkollot igång. Sen är det semester!!! Jag kommer behöva dessa 5 veckor för att kunna vara människa sen...Underbart!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards