Beccis

Alla inlägg under september 2008

Av beccis - 24 september 2008 19:59


Här ser ni vårt mysiga sovrum. Väggarna är i rött men på ena väggen har vi valt en svart tapet med medaljonger samt lite små detaljer i silver.

Av beccis - 24 september 2008 19:54


Den lilla färgen är borta!!! Nu slipper man få huvudvärk så fort man kommer in i rummet. Om det inte syns tillräckligt tydligt så är väggarna i en ljusgrå nyans men vid soffan har vi en fondvägg i mörkgrå färg. Det kommer blir riktigt snyggt här inne sen när våra hyllor kommer upp på väggarna samt det nya vitrinskåpet.


Ni får ursäkta röran i alla rummen. Jag har inte haft varken tid eller ork att fixa till allt i rummen men det sker nog i helgen.

Av beccis - 24 september 2008 19:52


Vårt kök är visseligen i den fantasilösa färgen vit, men gud va snyggt det är när vi inte längre har ett kök som är i samma hemska lila färg som var i vardagsrummet. Även de guldiga remsorna högst upp på väggarna är borta

Av beccis - 24 september 2008 19:50


De nya tapeterna är i 2 olika gråa nyanser som delas av med en smal linje i silver. Märk väl att nu har vi tapet även över dörrarna....

Av beccis - 24 september 2008 19:49


En gång i tiden tog mamma en bild på våra förra katter Lillen och Ivanhove närdom låg och stötte sina huven mot varandra när dom låg o sov. Därför kände jag mig tvungen att ta denna bild av Balthazar och Lucifer...

Av beccis - 24 september 2008 19:47


Balthazar har nu gått in i den delen av sitt liv då allt ska ätas. I helgen åt jag och Micke kyckling...Men jag tror Balthazar var den som fick i sig mest..Han snodde nämligen maten!

Av beccis - 23 september 2008 19:33


Idag efter jobbet fick Petra med mig till simhallen förlite motionssimning. Duktiga som vi var simmade vi 1 km. Jag höll på att dö efter bara en ½ km men jag kunde ju inte ge upp före en gravid kvinna så jag kämpade vidare =)


Nu är sovrummet klart och när jag kom hem från simhallen fick jag montera ner sängen för att själv kunna få in den i sovrummet igen. Köket blir klart imorgon. Han ska bara måla taket och sen lite småsaker men gud va snyggt det kan vara med ett vitt kök. Trodde att de skulle se tråkigt ut men med tanke på våra förra färger så är det riktigtsnyggt där inne redan nu. Ska kolla med Tyresö bostäder om man kan få lackerade luckor i ljusgrått. Då skulle det bli ännu snyggare där inne.

 Imorgon ska jag ta bilder och lägga upp på våra nya fina väggar så alla kan se hur fint vi bor nu (iaf jämfört med förut)

Av beccis - 23 september 2008 08:20


Om jag har tur så blir köket och sovrummet klart idag. Målaren håller på för fullt och han har med sig tapeterna till sovrummet så det bli iaf klart idag. Frågan är bara om även köket blir klart =) Jag lär ju märka det idag när jag kommer hem...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards