Beccis

Alla inlägg den 24 september 2008

Av beccis - 24 september 2008 22:27


Så...Nu har jag bestämt mig. Jag ska vänta med allt som har med inredning att göra tills vi drar till Ullared den 25:e oktober. Lina har skvallrat om att dom har massor av inredning så jag ska nog shoppa loss där istället =)

Av beccis - 24 september 2008 21:42


Sitter o kollar gardiner på ellos, jotex, halens o laredoute men jag vet itne vad jag vill ha. Hade tänkt mig nåt grått och svart men de flesta gardiner är med olika medaljongmönster men de känns lite uttjatat. Men det är heller inte roligt att ha enfärgat. Samtidigt funderar jag på om man kanske ska ta någon helt annan färg, typ vinrött men de tröttnar man på så snabbt... Skiter snart i de här!


Eller så beställer jag flera olika gardiner så jag kan byta o ha mig =)

Av beccis - 24 september 2008 20:01


Så..Efter massa tjat om bilder på vårt nya hem så har jag nu tagit lite bilder. Hade först tänkt att skita i det men folk verkar vilja se hur det ser ut. Titta och njut =)



Av beccis - 24 september 2008 19:59


Här ser ni vårt mysiga sovrum. Väggarna är i rött men på ena väggen har vi valt en svart tapet med medaljonger samt lite små detaljer i silver.

Av beccis - 24 september 2008 19:54


Den lilla färgen är borta!!! Nu slipper man få huvudvärk så fort man kommer in i rummet. Om det inte syns tillräckligt tydligt så är väggarna i en ljusgrå nyans men vid soffan har vi en fondvägg i mörkgrå färg. Det kommer blir riktigt snyggt här inne sen när våra hyllor kommer upp på väggarna samt det nya vitrinskåpet.


Ni får ursäkta röran i alla rummen. Jag har inte haft varken tid eller ork att fixa till allt i rummen men det sker nog i helgen.

Av beccis - 24 september 2008 19:52


Vårt kök är visseligen i den fantasilösa färgen vit, men gud va snyggt det är när vi inte längre har ett kök som är i samma hemska lila färg som var i vardagsrummet. Även de guldiga remsorna högst upp på väggarna är borta

Av beccis - 24 september 2008 19:50


De nya tapeterna är i 2 olika gråa nyanser som delas av med en smal linje i silver. Märk väl att nu har vi tapet även över dörrarna....

Av beccis - 24 september 2008 19:49


En gång i tiden tog mamma en bild på våra förra katter Lillen och Ivanhove närdom låg och stötte sina huven mot varandra när dom låg o sov. Därför kände jag mig tvungen att ta denna bild av Balthazar och Lucifer...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards