Beccis

Alla inlägg den 19 september 2008

Av beccis - 19 september 2008 17:13


Det har varit en jobbig vecka... I onsdags började dom fixa med vårt vardagsrum och hallen så vi har bott i sovrummet och knappt kunnat vara i köket pga möbler. Idag när jag kom hem från kursen jag varit på var vardagsrummet och hallen klart. Så snyggt! Äntligen känns det som om att man bor hemma hos sig själv =)

 Jag ska sätta in bilder på vårt fina hem nästa vecka då även sovrummet och köket är klart.


Som jag skrev tidigare var jag på kurs idag. OCN utbildning. Handlar om att ungdomarna i verksamheten ska kunna få ett ordentligt intyg med poäng när dom deltagit i någon grupp. Detta intyg visar vad ungdomarna har fått lära sig  m.m och detta ska då kunna visas upp i framtiden på arbetsplatser m.m Än så länge hänger man med... 

 Ju mer tiden gick ju mer förvirrad blev jag av alla dessa godkännanden från OCN sweden, interna och experna kvalitetssäkringar, paneler, programplaner m.m Helt plötsligt undrade jag vad fan jag gett mig in på!

 Till slut klarnade det och nu känns det lite bättre. Höll på att bli riktigt borta där ett tag.. Haha.

  Nästa vecka är resten av kursen och sen är grundutbildningen klar. Sen är det dags för hendledarutbildning eftersom vi som bara gått grundutbildningen egentligen inte är berättigade att göra nånting med vår kunskap utan måste bli handledare först. Knepigt......


Med andra ord! Äntligen helg!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards