Beccis

Alla inlägg den 10 september 2008

Av beccis - 10 september 2008 22:11


...Sjuk? Det är frågan!


Jag är ju en sån där otrolig människa som alla vill vara. Jag är alltid stressad och blir därför ALDRIG sjuk. Eller nåt.

 Hade feber tidgare ikväll och hade lust att bara få sova bort några dagar, kände mig heeelt död. Nu har jag ingen feber alls men känner mig fortfarande död. Det är så jävla typiskt. Jag går runt i ca 2 månader och känner mig halvdålig men blir aldrig riktigt sjuk, och därför inte riktigt frisk heller.

 Nån gång vore det väldigt skönt att bara få vara hemma 3-4 dagar och ha hög feber och sen vara frisk istället. Men nej! Är man en stressad person som har svårt att koppla ifrån sig saker så tränger man undan sjukdom också. Vad fan är det för jävla påhitt!


 Förra året var jag hemma några dagar sammanlagt för att jag mådde dåligt, men var det för att jag hade feber? Nej, magkatarr!

 Detta borde egentligen innebära att jag skulle kunna vara en väldigt bra chef eftersom jag skulle vara påjobbet jämt, eller i värsta fall jobba hemifrån. Hmm...En dag kanske...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards