Beccis

Alla inlägg under november 2012

Av beccis - 5 november 2012 09:30


Helt ur form idag, måste bero på dom där jäkla pepparkakorna jag proppade i mig igår ;)


Det pågick iaf ett tyst men mycket allvarlig krig inne på gymmet idag! Efter första övningen kände jag at det kommer bli ett riktigt tungt pass!

Efter halva passet skrek en röst inom mig: Ge upp! Den här livsstilen är inget för dig! Vem försöker du lura? Ge folk det dom vill se, dom vill se dig ge upp!

Samtidigt finns en annan röst som säger: Koppla bort allt, din kropp är stark, du klarar det här! Du ger aldrig upp, varför ska du börja med det nu? Kom ihåg vad Johanna sa till dig när du va 16 år - "Är det någon som kommer kunna bli exakt vad hon vill här i livet så är det Beccis, har hon bestämt sig för nåt så blir det så - oavsett!" (Du kommer säkert inte ihåg det Johanna men  dom orden har funnits med mig många gånger när saker blivit lite jobbigt)

Sen kommer mitt ego in i bilden: Tänk på vem du är för vissa, du får inte ge upp! Dom räknar med dig! När dom inte är starka behöver du vara stark åt dom! Dom behöver ditt driv och din tro. Om du inte tror på dig själv, hur ska du då kunna tro på dom?


Jag bet ihop och kriget i mitt huvud fortsatte. Men jag fullföljde det jag skulle göra. Ibland handlar det inte om att träna kroppen inne i gymmet, utan mentaliteten! Känner mig kanske inte riktigt som en vinnare just nu eftersom rösten i huvudet enbart säger: vänta tills imorgon, om du tyckte att det va tungt idag ska du se imorgon!

Men jag ska fan vinna mot mig själv imorgon också!


Så, lite rörigt kanske men så här blir det ibland ;)

Av beccis - 3 november 2012 17:07

Det har varit mycket den här veckan känns det som. Är helt slut! Fick iaf en riktigt rolig och bra kväll med mina tjejer igår. Underbara och vackra kvinnor! Nu orkar jag inte skriva mer :)

Av beccis - 1 november 2012 22:00


Känner mig helt tom. Och harmonisk. Och trött ;)
Hade ett arrangemang idag i en av våra idrottshallar. Hoppborg, bullride, basket, pingis, innebandy, ansiktsmålning mm. Förberedelserna kunde ha varit bättre men genomförandet blev väldigt bra. I det stora hela har jag grymt bra kollegor måste jag säga :)

Efteråt drog jag tillbaks till jobbet och tog det lite lugnt innan jag dödade mig själv inne i gymmet i typ 2 timmar.

Därför känner jag mig helt tom nu. All stress inför idag är över och all energi och frustration tog slut på gymmet. Skön känsla :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards