Beccis

Alla inlägg den 14 november 2012

Av beccis - 14 november 2012 00:52


Kan inte sova. Känner mig rastlös, och irriterad. Tror det är för att jag inte kunnat gymma ordentligt sen i onsdags. Idag gick jag pp bandet i 1,5h och sen simmade 40 längder, men det räcker inte. Min kropp verkar ha vant sig vid tyngre träning än så.

Har fått för mig att jag ska förändra saker också. Jag får inte äta nåt godis eller så i veckorna eller dricka cola light. En Beccis utan cola light är spännande... Eller? Aja, jag går fuska men bara de kvällar jag jobbar. Låter säkert skitlöjligt men testa arbeta som fritidsledare. Standard är att gå upp typ 10kg i vikt under första åren som fritidsledare pga småätande samt oregelbundna mattider. Fast även sånt handlar ju om ens egna val. Men man har ju alltid godis och läsk i sin närhet och det är bekvämt att köpa mat ute istället för att ta med sig egen mat.

Fick för mig igår att jag skulle börja julpynta hemma, men jag tig mitt förnuft till fånga innan jag hann börja. Tycker egentligen inte om julen speciellt mycket men jag fick nåt infall. Mycket märkligt.

Alltså, det här med att träna mycket är ju inte bra för psyket. Man börjar tänka på vad man äter och man lagar mat oftare än en hemmafru! Jag hör inte hemma i ett kök! Konstigt nog så kan jag tydligen laga mat... Chockar mig själv stup in the kvart! Men ekonomin mår ju inge vidare av allt ätande!

Haha. Träffade min mormor idag. Hon frågade om jag inte gjorde nåt annat än tränade (min mormor har Facebook). Svarade att jag åt massa mat och jobbade också :) Det roligaste är att jag ställde exakt samma fråga till en person för ett tag sen. Trodde inte att jag skulle få samma fråga ställd till mig en vacker dag...

Jag ska föresten till London nästa vecka. Har inte riktigt haft det i tankarna, men jag kom på det förra veckan. Bra koll man har :)

Nä, kanske ska försöka sova innan jag hunnit skriva av mig om fler onödiga saker. God natt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards