Beccis

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Söndagsblogga :)

Av beccis - 11 november 2012 11:27


Alltså, när jag tänker efter har jag haft en riktig skitvecka! Och jag har inte ens tänkt på det på det sättet. Mycket märkligt...


  Veckan började ju med krig inne i gymmet, gick över lagom till onsdag då jag skadade min rygg istället. Tyckte att ryggen va hel igen i fredags, blev mer trasig efter fredagen... Bra där Beccis!

  Har haft flertalet människor i min omgivning som betett sig respektlöst, ryggradslöst (är det ens ett ord?), barnsligt och idiotiskt, men inte orkat lägga energi på dom. Förhoppningsvis kommer allt slå tillbaka på dom själva en dag, och under tiden kan jag luta mig tillbaka och njuta av att deras handlingar säger betydligt mycket mer om dom än vad det gör om mig. Fascineras av hur man kan tro att information inte ska komma fram till mig. Jag får reda på allt! ALLT! Oavsett om jag vill eller inte tydligen. Haha!

 Seriöst, vilka soppor! Trodde folk skulle bli vettigare med åren, men tydligen inte.


 Skit samma, nästa vecka blir det inget gym (jag gråter inombords), men jag får göra av med energin på annat sätt. Kan ju iof inte skada att låta kroppen få vara utan extra belastning en vecka eller så :) Måste skriva mina nya träningsscheman också, såååå tråkigt! Har dragit ut på det hela helgen, funderar på att dra ut lite till på det ;)


 Kom till en insikt idag, män kommer nog aldrig förstå men kvinnor fattar. Iaf, jag kom fram till att jag inte ens kan minnas sist jag hade en sån där "tjock" dag. Ni vet när inga kläder sitter bra, man känner sig som en flodhäst osv. Har inte haft en sån dag på evigheter tror jag. Måste säga att jag är väldigt nöjd med min kropp just nu, alltså nöjd ur ett smalt perspektiv, behöver däremot mer muskler (lite mindre fett också iof så musklerna inte är så inbäddade ;) )


Jaha, nähä... Kanske ska ta tag i mitt liv lite hära nu. Behöver gå igenom garderoben också, skit tråkigt det med! Och handla mat (ovanligt), och planera mat inför veckan (gud så roligt!) och sen ska jag tvätta också. Nöjena tar aldrig slut ;)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beccis - 4 mars 2013 19:15

  Har haft ett riktigt kul och sjukt jobbigt träningspass idag innan jobbet.  En av mina kollegor är ju utbildad instruktör, pt och allt möjligt.  Jag brukar iaf träna med henne ibland, och nu har hon börjat hålla i gruppträning för hela personalgr...

Av beccis - 3 mars 2013 10:38

    kl 8 hängde jag på låset (kunde inte sova pga storm på terrassen). Kommer in på gymmet, helt dött! Men efter ett tag trillar fler och fler in. Dom ser att man är där. När dom går sen ser dom att man fortfarande är kvar, då får man lite konsti...

Av beccis - 1 mars 2013 23:52

Livet rullar på som vanligt. Jobb och träning. Sjukt trött på den här årstiden! Min livsstil har dödat allt festande. För några veckor sen skulle vi ha en ölkväll, drack 5 öl sen höll jag på att svälta ihjäl och blev riktigt trött. Samma sak ida...

Av beccis - 6 februari 2013 17:54

Japp, har precis fått en recension av mig själv. Av ingen mindre än en av mina äldre ungdomar som just nu praktiserar hos oss. Jag är tydligen så skadad att om han samlade ihop allt konstigt jag säger och gör, och gör en bok av detta kommer han ...

Av beccis - 4 februari 2013 17:51

Är snart gråtfärdig! Har riktigt ont i min armbåge, vila hjälper inte, voltaren hjälper inte. Snarare tvärtom. Det blir bara värre! Har hört av mig till min naprapat nu för att se om han kan göra nåt. Känns i kroppen att jag inte tränat på flera...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards