Beccis

Alla inlägg den 26 september 2010

Av beccis - 26 september 2010 19:24


Följde med Stefan till Ikea idag. Tänkte att jag skulle passa på att köpa rätt knoppar till skoskåpen i hallen, men som vanligt kommer man hem med andra saker också. Den här gången kom jag hem emd ett par växter samt en matta vill vardagsrummet. Jag har haft ögonen på denna matta ganska länge och när vi åke en sväng förbi Rusta kunde jag inte hålla mig längre.


När jag kom hem skulle jag givetvis få mattan på plats på en gång men eftersom man numera är vuxen så måste man ju städa och ha sig om man ska in emd nya grejer så nu luktar hela lägenheten rengöringsmedel. Vädligt trevligt =)


Igår kväll åkte jag förbi jobbet för att snacka lite skit med Maria, det slutade med att jag satt o la pärlplattor med tonåringarna - på min lediga tid... Kände att det va kanske lite väl muppigt. När jag sedan kom hem stod grannen ute och rökte och tatueraren va kvar (kommer inte ihåg om jag skrev det förut men hans polare från bulgarien är här och han är en väldigt bra tatuerare och jag har hört den där nålen gå varm hela helgen).  1 minut senare satt jag inne hos dom och drack öl, snackade tatueringar och lyssnade på ljudet av den där underbara tatueringsmaskinen... Jag kan säga att det kändes som om livet va på topp just då =) Kunde iof varit lite bättre om det va jag själv som blev tatuerad men det får bli en annan gång...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards